گرافیک آنچارتد ۴ بالاتر رفت؛ بازی برای PS4 Pro آپدیت شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به این موضوع که کنسول PlayStation 4 Pro همین حالا هم در مملکت ما پیدا می‌شود کاری نداریم؛ عرضه‌ی رسمی کنسول ارتقا یافته‌ی سونی برای چند روز آینده برنامه‌ریزی شده است. بازی‌ها هم یکی پس از دیگری برای این کنسول بروزرسانی می‌شوند. استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ» هم بازی «آنچارتد ۴» (Uncharted 4) را برای مدل جدید پلی‌استیشن۴ بروزرسانی کرده است. در کنار بروزرسانی گرافیکی بازی، آنچارتد ۴ هم‌چنین بخش چند نفره‌ی جدیدی پیدا کرده است.

آنچارتد ۴ هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازی‌کننده‌ها بازخورد بسیار خوبی گرفته.

حالت جدیدی که به بخش چند نفره‌ی آنچارتد ۴ اضافه شده است، Classic Mode نام دارد. طبق گفته‌ی استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ، بخش Classic Mode را با الهام از بخش چند نفره‌ی آنچارتد ۲ ساخته‌اند؛ طوری که این بخش تمام قابلیت‌ها و امکانات جدید بخش چند نفره‌ی آنچارتد ۴ را حذف می‌کند و کاری می‌کند تا بخش چند نفره، شبیه به همین حالت در آنچارتد ۲ شود. امکان خرید سکه یا استفاده از آیتم‌های مخصوص در حالت Classic Mode وجود ندارد.

Uncharted4Multiplayer

بروزرسانی جدید آنچارتد ۴ این بازی را برای کنسول PlayStation 4 Pro، با قابلیت نمایش بازی به وضوح تصویر ۴K (البته تاکید می‌کنیم، «نمایش» با وضوح تصویر ۴K نه رندر) و هم‌چنین نمایش بازی به صورت HDR بروزرسانی می‌کند.

فصل سوم مسابقات بخش چند نفره‌ی آنچارتد ۴ هم با تغییراتی که بروزرسانی جدید اعمال می‌کند، شروع می‌شود.

آنچارتد ۴ اوایل سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شد. این بازی هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازی‌کننده‌ها بازخورد بسیار خوبی گرفته و یکی از نامزدهای اصلی برای تبدیل شدن به بازی سال است.

منبع: GameSpot

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Amir olapour

    سلام مخصوص خدمت اقای میرزایی عزیز !! اقا من برای بازی گاهی از پروژکتور استفاده میکنم که فول اچ دی هست ولی ۴k نیست !! تلویزیونم هم ۴k نیست !! PsVR هم خریدم که اونم حتما میدونین که ۴k نیست !! حالا خریدن پلی استیشن پرو آیا دردی از من دوا میکنه ؟؟ یعنی گرافیکش به نظرت در حدی هست که توجه گیمیر های تیزبین و نکته بین رو جلب کنه ؟!! آنچارتد که قدیمی شده دیگه ولی برای بازی های جدید و یا بازی های ریمستر شده جدید هم تاثییر ۴k فکر میکنی چشمگیر باشه ؟؟

    1. تغییر اصلا چشمگیر نخواهد بود؛‌ مخصوصا که تلویزیون یا ویدیو پروژکتور شما هم ۴K نیست. با این حال، تغییری در گرافیک بازی وجود دارد.

    2. Avatar سیامک

      بازی مگر فقط رزولوشنه که ۴k باشه یا نه… قدرت ps4 pro بیشتر از دوبرابر ps4 قلبیه. پس بازیها راحت ۶۰ فریم روی ۱۰۸۰p اجرا میشن مثل هلو… واین از نمایش ۴k هم مهمتره چون بازی بینهایت روان اجرا میشه… پس میبنی این مدل یک سری دردسرها را درمان میکنه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه