آیا گرت بیل می‌تواند جایگزین خوبی برای کریستیانو رونالدو باشد؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گرت بیل

پس از انتقال ستاره‌ی تیم رئال مادرید به یوونتوس، حالا برای بسیاری از طرفداران تیم مادریدی این سوال به‌وجود آمده که آیا گرت بیل می‌تواند جایگزین خوبی برای کریستیانو رونالدو باشد یا نه. روزنامه‌ی ورزشی AS چاپ اسپانیا در یادداشتی نام گرت بیل را به عنوان مهره‌ی اصلی خط آتش تیم رئال بعد از خروج کریستیانو رونالدو مطرح کرد. هرچند پیش از این شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکن مطرح ولزی از رئال مادرید به باشگاه‌های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ مطرح شده بود، اما روز گذشته یگی از نویسندگان روزنامه‌ی AS ادعا کرد که اخبار موثقی مبنی بر تصمیم مدیران باشگاه رئال مادرید برای نگه داشتن گرت بیل در سانتیاگو برنابئو دارد.

پس از خروج ناگهانی زین‌الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از تیم رئال مادرید به نظر می‌رسد موقعیت مناسبی برای درخشش گرت بیل به‌وجود آمده است. هرچند پیش از این شایعاتی در مورد انتقال این بازیکن به تیم‌های معتبر دیگر شنیده شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد مربیان تیم مادریدی تمایل به ماندن او دارند.

بعد از گل‌های ارزشمندی که گرت بیل در فینال جام باشگاه‌های اروپا در برابر تیم لیورپول به ثمر رساند خبرهایی مبنی بر تصمیم او برای رفتن از رئال مادرید به گوش رسید. گفته شده بود این بازیکن فوق‌العاده پس از مدت‌ها نشستن بر روی نیمکت رئال مادرید قصد دارد به تیم معتبر دیگری منتقل شده تا بتواند از سال‌های باقیمانده‌ی فوتبال حرفه‌ای خود به نحوی بهتر استفاده کند. اما بر خلاف انتظار و در میان بهت طرفداران و علاقمندان فوتبال، در پایان این فصل مربی افسانه‌ای و فوق‌ستاره‌ی خط حمله‌ی رئال از این تیم جدا شدند و بنا به گفته‌ی کارشناسان فوتبال موقعیت برای گرت بیل فراهم شد. حالا برای تمام علاقمندان به تیم رئال مادرید این سوال پیش آمده که پس از خروج زین‌الدین زیدان و کریس رونالدو از تیم، گرت بیل چه تصمیمی درباره‌ی آینده‌اش در این تیم بزرگ اسپانیایی می‌گیرد.

گفته می‌شود یولن لوپتگی مربی سابق تیم ملی اسپانیا که این روزها به جای زیدان روی صندلی مربی‌گری تیم رئال مادرید نشسته است ایده‌های زیدان را برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید ادامه داده و به دنبال جذب ستاره‌ی بلژیکی باشگاه چلسی، ادن هازارد است. انتقالی که بدون شک هزینه‌ی بسیار بالایی را برای تیم پایتخت اسپانیا به دنبال خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد لوپتگی شدیدا مشتاق ارتباط با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و انتقال نیمار و امباپه از پاریس به مادرید است. با این‌حال به عقیده‌ی نویسنده‌ی روزنامه‌ی AS، گرت بیل بازیکنی است که مدیران و مربیان رئال مادرید به او به چشم رهبری برای دوران جدید این تیم نگاه می‌کنند. مرد ولزی باشگاه رئال شش فصل را در پایتخت اسپانیا گذرانده است و به رغم شایعاتی که در مورد انتقال او از باشگاه پخش شده، به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه او را به ماندن در مادرید حداقل برای یک فصل دیگر راضی کنند. با توجه به این نکته که جذب فوق‌ستاره‌هایی مانند نیمار و امباپه چیزی شبیه ماموریت غیرممکن است، می‌توان حدس زد مادریدی‌ها تمام تلاش خود را برای نگه‌داشتن بازیکن باتجریه‌‌شان می‌کنند.

منبع: The Week

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    بابا نیمار به درد نمی خوره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه