گزارشگرها هنوز به سرفیس پرو اعتقادی ندارند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت برای اینکه تبلت‌های سرفیس پرو را بین مردم محبوب کند، دست به کارهای مختلف زده است. یکی از این کارها پول دادن به سازمان‌های مختلف برای استفاده از این تبلت‌ها است.

در قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون‌ دارد، تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت در مسابقات لیگ فوتبال آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

به تازگی خبر جالبی درباره همکاری مایکروسافت و فدراسیون NFL (لیگ ملی فوتبال آمریکا) منتشر شده است. در این خبر گفته شده که مایکروسافت قراردادی به مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار برای ۵ سال با این فدراسیون بسته است تا در تمام بازی‌هایی که در لیگ فوتبال آمریکا برگزار می‌شود، از تبلت‌های سرفیس استفاده شود.
در روزهای اول که مربیان از این تبلت در بازی‌ها استفاده می‌کردند، بسیاری از گزارشگرها از این محصول به عنوان آیپد یا محصولی شبیه به آیپد نام می‌بردند. پس از این اتفاقات مایکروسافت وارد عمل شد و رسانه‌ها را با تبلت سرفیس آشنا کرد.
به تازگی هم تبلیغات لیگ فوتبال آمریکا منتشر شده که در آن‌ها مربیان سرشناسی مشاهده می‌شوند که از تبلت‌های مایکروسافت استفاده می‌کنند. این تبلیغات قرار است قبل و بعد از هر مسابقه به نمایش در بیایند.

surface-nfl-ms1

همچنین قرارداد شکل گرفته میان مایکروسافت و NFL باعث شده که این مسابقه‌ها در شبکه ایکس‌باکس لایو (شبکه آنلاین کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان) به صورت زنده پخش شوند. تبلت‌هایی که مایکروسافت برای مسابقات NFL طراحی کرده، از ظاهری متفاوت برخوردارند و به شکلی ساخته شده‌اند که در برابر ضربه مقاوم باشند و همچنین مربی‌ها بتوانند به شکل بهتری با آن کار کنند و این محصول را در دست بگیرند.

surface-nfl-ms2

منبع:‌ Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه