[گزارش تصویری] با گجت‌های عجیب و غریب سامسونگ آشنا شوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت سامسونگ به تازگی محصولات زیادی را به نمایش درآورده که تمام آن‌ها در حالت آزمایشی هستند و به احتمال زیاد هیچ وقت برای خرید راهی بازار نمی‌شوند. این شرکت دوربین واقعیت مجازی جدیدی را به نمایش درآورد که مانند گردنبند است. حتی گجتی ساخته که می‌تواند با انواع کلاه‌های امینی ارتباط برقرار کند.

سامسونگ آزمایشگاهی به نام Creative Lab دارد که تمام این وسیله‌ها در آن خلق می‌شوند. این شرکت کره‌ای به گروهی از کارمندانش شش ماه زمان داد تا بتوانند ایده‌های خودشان را به حقیقت تبدیل کنند و وسیله‌ای بسازند که به احتمال زیاد هیچ وقت راهی بازار نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید با برخی از این محصولات آشنا شوید.

ame-wearable-vr-camera-samsung

دوربین واقعیت مجازی یا گردنبند؟ این محصول AMe نام دارد و یک دوربین واقعیت مجازی است که دور گردن کاربران قرار می‌گیرد و می‌تواند از هر چیزی که در اطراف کاربر قرار دارد فیلم بگیرد. به همین دلیل به این گجت Around Me هم می‌گویند. این گردنبند در رنگ‌های مشکی، سفید و رزگلد ساخته شده.

ahead-helmet-samsung-2

یکی دیگر از وسیله‌هایی که سامسونگ به نمایش درآورد یک گجت مثلثی بود که Ahead نام دارد و روی هر کلاه ایمنی‌ای کار می‌کند. به وسیله‌ی این گجت می‌توان تماس‌های دریافتی را پاسخ داد و موسیقی گوش کرد. این گجت می‌تواند اعلان‌هایی که کاربران دریافت می‌کنند را هم بخواند. این گجت به شکلی ساخته شده که صدای محیط را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که کاربران بتوانند به خوبی موسیقی گوش کنند یا متوجه اعلان‌ها بشوند. البته سامسونگ نگفته که این وسیله هیچ وقت راهی بازار نمی‌شود و تنها گفته که فعلا به مرحله‌ی عرضه‌ی آن نزدیک نشده است.

هدست 4D وسیله‌ی بعدی سامسونگ یک هدست 4D+ بود که برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده است. این هدست صداها را به شکلی پخش می‌کند که کاربران متوجه تغییر مسیر صدا می‌شوند. هدست سامسونگ سیگنال‌هایی را به مغز ارسال می‌کند که باعث می‌شوند کاربران احساس کنند که صداها هم حرکت می‌کنند. این قابلیت حس اینکه کاربر در محیط واقعیت مجازی حرکت می‌کند را بیشتر خواهد کرد.

وسیله‌ی بعدی سامسونگ یک هدست +۴D بود که برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده است. این هدست صداها را به شکلی پخش می‌کند که کاربران متوجه تغییر مسیر صدا می‌شوند. هدست سامسونگ سیگنال‌هایی را به مغز ارسال می‌کند که باعث می‌شوند کاربران احساس کنند که صداها هم حرکت می‌کنند. این قابلیت حس اینکه کاربر در محیط واقعیت مجازی در حرکت است را بیشتر خواهد کرد.

 

Tamagotchi 2.0 یکی از کارمندان سامسونگ که طرفداران Tamagotchi بود، برنامه‌ای برای گلکسی گیر S2 ساخته که تجربه‌ای همانند بازی تاماگوچی را برای کاربران خلق می‌کند. این برنامه به بچه‌ها آموزش می‌دهد که کارهای خوب انجام دهند. شخصیتی در این برنامه طراحی شده که کاربران باید از آن مراقبت کنند.

یکی از کارمندان سامسونگ که طرفدار Tamagotchi بود، برنامه‌ای برای گلکسی گیر S2 ساخته که تجربه‌ای همانند بازی تاماگوچی را برای کاربران خلق می‌کند. این برنامه به بچه‌ها آموزش می‌دهد که کارهای خوب انجام دهند. شخصیتی در این برنامه طراحی شده که کاربران باید از آن مراقبت کنند.

کنترل هوشمند! آخرین محصول سامسونگ LiCON نام دارد. اپلیکیشنی که برای کنترل وسایل هوشمند به کار می‌روند. با نصب این برنامه روی گوشی خودتان می‌توانید وسیله‌های هوشمند مختلف را کنترل کنید. این برنامه برای وسیله‌هایی ساخته شده‌اند که از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کنند.

آخرین محصول سامسونگ LiCON نام دارد. اپلیکیشنی که برای کنترل وسایل هوشمند به کار می‌رود. با نصب این برنامه روی گوشی خودتان می‌توانید وسیله‌های هوشمند مختلف را کنترل کنید. این برنامه برای وسیله‌هایی ساخته شده‌اند که از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet

‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    به نظرم دعوای کاربرها سر شرکتهای تولید کننده دیگه کهنه شده. باید دیدگاه جدیدی داشته باشیم.

  2. Avatar Creativity

    هیچ یک از این این گجت ها نوآورانه نیست و در حقیقت تمام این محصولات کپی محصولات شرکت های دیگر مثل سونی و … است. شرکتی که حتی طراحی محصولاتش کپی از محصولات شرکت هایی چون اپل و … است , مقوله ای به اسم نوآوری مفهومی نداره و فقط برای خالی نبودن عریضه است….

    1. Avatar علی جوادی

      کدومش کپیه؟
      خوبه اپل دستگاه کپیه و هر وقت گندش درمیاد یا دادگاه رو میخره یا شرکت اختراع کننده رو…
      سونی مگه تا حالا چیزی رو هم درست کرده غیر از واکمن؟؟؟

      1. Avatar مجتبی

        شما نمی دونی ولی همه شرکت ها از جمله همین سامسونگ و اپل از سنسور تصویر سونی تو محصولاتشون استفاده می کنن
        شما نمی دونی ولی لب تاپ های سونی حرف اول رو می زنن چون طوری طراحی و تولید می شن که کمترین استحلاک و بیشترین بازده سخت افزاری رو دارن
        شما نمی دونی ولی تصاویر تلویزیون های سونی چشم رو نوازش میکنه و شرکتی مثل سامسونگ فقط میتونه ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف رو محصولاتش بزاره تا مردم رو جذب کنه
        شما نمی دونی ولی موتورهای پردازش تصویر سونی هست که صفحه نمایش TFT رو در حد super AMOLED و IPS قابل رقابت می کنه
        شما نمی دونی ولی زمانی که سامسونگ داشت لوازم خانگی بوش و لوازم صوتی تصویری سونی رو کپی می کرد سونی تیم تحقیقاتی داشت که رو محصولات آینده و گجت هایی مثل همون واکمن کار می کرد

      2. Avatar Ali S

        الان حرفاتون جواب سوال ایشون نبود
        خب اگه سونی واقعا بهتر از سامسونگه، پس چرا تو هیچ سایتی چنین چیزی گفته نمیشه؟لابد همه جا بی عدالتیه!

      3. Avatar M

        درود
        آخه عزیز من شما که طرف دار سونی هستی چرا این پیجو باز کردی ؟؟؟؟
        که انقدر اعصابت خورد شه
        فقط سامسونگی ها و طرفداران تکنولوژی باید این پیج هارو بازکنن نه شما
        ((((((((((((((((((((((در ضمن به فکر گذشته نباش امروزو دریاب))))))))))))))))))))))))))))))).

    2. Avatar Ali S

      مثلا چیو از سونی کپی کرده؟

  3. Avatar علی جوادی

    زنده باد شرکت پیشرو و نوآور…
    بدون شک همه ی این وسایل به تولید انبوه خواهند رسید…سامسونگ مثل بقیه شرکتها نیست که فقط روی کاغذ چیزی ثبت کنه و این موضوع رو هم دی جی کالای عزیز در اخبارش آورد که دومین شرکتیه که در جهان بیشتر ثبت اختراعاتش رو جامه ی عمل میبخشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه