گزارش مالی HTC همچنان ضرر را نشان می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC U11

در ۹ سه‌ماهه مالی گذشته شرکت HTC با ضرر مواجه شده است. این شرکت در گزارش مالی جدید خودش به این موضوع اشاره کرد که ۶۴.۲۳ میلیون دلار در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ ضرر کرده است. البته در این آمار گفته شده که ضرر این شرکت ۳.۹ درصد کمتر از همین زمان در سال گذشته بوده است. سال گذشته شرکت اچ تی سی با ضرر ۶۶۸۷ میلیون دلاری مواجه شده بود.

این گزارش مالی باعث شد که ارزش سهام اچ تی سی به ۷.۸ دلار برای هر سهم در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ برسد. در کل شرکت اچ تی سی   در نیمه اول سال ۲۰۱۷ با ۱۳۱.۱ میلیارد دلار ضرر مواجه شده است.

در حال حاضر گوشی HTC U 11 به عنوان پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود که از ویژگی‌های جذابی مثل لبه‌های حساب به فشار به بهره می‌برد. البته این گوشی نتوانست آنچنان که باید و شاید مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

با این حال شرکت اچ تی سی همچنان به حضور در بازار موبایل ادامه می‌دهد. شایعه شده که این شرکت در حال ساخت مدلی ارزان قیمت از HTC U 11 است که تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار می‌شود.

منبع: digitimes
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سامان

    واقعا گوشی های خوبی داره. با اینکه به شخصه دنبال ویژگی هایی مثل سنسور عنبیه یا تشخیص چهره نیستم، اما در بازار کنونی، شرکتی که ویژگی های متمایز کنندۀ پیشتاز نداشته باشه به این وضع دچار میشه. البته htc در برندینگ و تبلیغات هم خوب عمل نکرده و در واقعا کیفیت خوب گوشی هاش فدای این موضوعات میشن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه