گلکسی اس ۹ با اندروید ۸ آزمایش شد

۱۳ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹

به نظر می‌رسد که سامسونگ کار ساخت گوشی گلکسی اس ۹ را شروع کرده است. این گوشی یک مدل بزرگ‌تر با اسم گلکسی اس ۹ پلاس هم خواهد داشت. امروز اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که از آزمایش این گوشی با اندروید ۸ خبر می‌دهند. البته این اتفاق تعجب برانگیزی نبود  و کاملا انتظارد اشتیم که پرچم‌دار جدید سامسونگ با جدیدترین نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در این اطلاعات مشخص شده که سامسونگ اندروید ۸ را روی گوشی اس ۹ آزمایش کرده و فعلا خبری از اندروید ۸.۱ نیست. البته سامسونگ هم هیچ وقت پرچم‌دار عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌هایش نبوده  و خیلی دیر نسبت به این کار عمل می‌کند. همچنین اندروید ۸.۱ هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و فعلا تنها برای گوشی‌های نکسوس عرضه شده است.

البته بعید نیست که سامسونگ در زمان آزمایش اندروید ۸ برای گوشی‌های جدید خودش به یک‌باره به سمت اندروید ۸.۱ برود. به هر حال هنوز چندین ماه تا معرفی و عرضه گلکسی اس ۹ باقی مانده و باید ببینیم که چه اتفاقی برای این گوشی رخ می‌دهد. شرکت سامسونگ از مدتی پیش نسخه آزمایشی اندروید ۸ را برای گوشی گلکسی اس ۸ منتشر کرد.

منبع: sammobile
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه