گلکسی تب S3 و گلکسی Tab A 2017 به‌روز رسانی اندروید ۹.۰ را دریافت کردند

۳۱ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی تب S3

به نظر می‌رسد سامسونگ تبلت‌های قدیمی خود را فراموش نکرده و با وجود گذشت دو سال از معرفی گلکسی تب S3 و گلکسی تب A 2017، این دستگاه‌ها را به نسخه ۹.۰ اندروید پای به‌روز رسانی کرده است.

طبق گزارش SamMobile، در حال حاضر تبلت پرچم‌دار گلکسی تب S3 در کشورهای مالزی، فیلیپین و ویتنام به‌روز رسانی اندروید پای را دریافت کرده است و میان‌رده گلکسی تب A 2017 نیز در مالزی به اندروید ۹.۰ به‌روز شده است.

گلکسی تب S3

گلکسی تب S3

گلکسی تب A 2017

گلکسی تب A 2017

پس از سرزمین‌های شرق آسیا، به‌زودی نواحی دیگر نیز به‌روز رسانی مذکور را دریافت خواهند کرد که پیش‌ بینی می‌شود حداکثر تا پایان سال جاری میلادی زمان خواهد برد. اما نکته مهم این است که تبلت‌هایی که دو سال از عمر آن‌ها می‌گذرد به‌ آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به‌روز رسانی می‌شوند؛ حتی گلکسی تب A 2017 که یک محصول میان‌رده به شمار می‌آید.

گلکسی تب A 2017

با این به‌روز رسانی، گلکسی تب‌های قدیمی به رابط کاربری جدید سامسونگ مجهز می‌شوند؛ گلکسی تب S3 وصله امنیتی ماه اوت و گلکسی تب A 2017 وصله امنیتی ماه ژوئیه را دریافت می‌کند و در برخی بخش‌ها مانند اعلانات، صفحه کلید سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی، گالری و … بهبودهایی را تجربه می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های اشاره شده در اعلان این به‌روز رسانی، پشتیبانی این تبلت‌ها از ایربادهای Galaxy Buds و Gear IconX 2018 سامسونگ است. همچنین، در این نسخه دسترسی به استیکرهای تماس و سامسونگ Max مسدود شده است و حالا کاربران می‌توانند از طریق quick panel سریعتر به Kids Home (رابط کاربری ویژه کودکان) دسترسی داشته باشند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه