گلکسی نوت ۹ در چین گواهی ثبت دریافت کرد

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت ۸

صنعت گوشی‌های هوشمند در مقایسه با سال گذشته، ظاهرا سریعتر در حال حرکت است. چند ماهی از شروع سال ۲۰۱۸ می‌گذرد و همین حالا هم شاهد عرضه‌ی گوشی‌های بسیار بزرگی بوده‌ایم. به نظر می‌رسد تا همین چند ماه دیگر هم باید منتظر رونمایی پرچم‌دار بعدی سامسونگ در ۲۰۱۸ باشیم.

مثل گلکسی اس ۹، انتظار تغییرات و پیشرفت‌های عجیب و غریبی را در گلکسی نوت ۹ نداریم و می‌دانیم که اندازه و ابعاد گوشی، تغییری نخواهد کرد.

شایعات زیادی درباره‌ی گوشی سامسونگ Galaxy Note 9 شنیده‌ایم و ممکن است حتی شاهد رونمایی زودتر از موعد این گوشی باشیم. شنیده‌ایم که سامسونگ سرعت تولید پنل‌های اولد خود را برای ساخت گلکسی نوت ۹ و هم‌چنین پاسخ به تقاضای زیاد، بالا برده است؛ یعنی شاید از همین حالا سامسونگ مشغول تست نهایی این گوشی و آماده سازی برای شروع تولید نسخه‌ی نهایی آن باشد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۹ منتشر شده‌اند. سامسونگ دو مدل از گلکسی نوت ۹ را به شماره‌های SM-N9608 و N-N9600 برای دریافت گواهی ثبت، به وزارت صنعت چین ارسال کرده است. ثبت این گوشی‌ها به ترتیب در روزهای ۲۴ آوریل و ۲۱ مارس انجام شده‌اند.

گلکسی نوت ۹

مثل گلکسی اس ۹، انتظار تغییرات و پیشرفت‌های عجیب و غریبی را در گلکسی نوت ۹ نداریم و می‌دانیم که اندازه و ابعاد گوشی، تغییری نخواهد کرد. با این حال، گفته شده که ممکن است سامسونگ سراغ استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برود.

منبع: WCCFtech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه