احتمال بهره‌گیری گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگر ۶.۶ اینچی ۴K

۲۷ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت

وقتی که در سال ۲۰۰۹ شرکت HTC گوشی ۴.۳ اینجی HD2 را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که نمایشگر گوشی‌ها از این حد بزرگ‌تر نخواهد شد. اما فقط چند سال بعد، اولین نسل گلکسی نوت معرفی شد و با پشت سر گذاشتن سد ۵ اینچ، از نمایشگر ۵.۳ اینچی بهره می‌برد. و حالا، گلکسی نوت ۹ با نمایشگر ۶.۴ اینچی روانه‌ی بازار شده و بزرگ‌ترین آیفون یعنی آیفون XS مکس هم مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی است. طبق جدیدترین گزارش‌های رسانه‌های کره‌ای، به نظر می‌رسد سال آینده باید انتظار عرضه‌ی نمایشگر بزرگ‌تری را هم داشته باشیم.

یکی از مدل‌های این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش‌ها، گفته می‌شود گلکسی نوت ۱۰ همراه با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی ۴K روانه‌ی بازار خواهد شد. در حال حاضر، اسم رمز این گوشی «داوینچی» است و مدل مربوط به بازار آمریکا هم از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ بهره می‌برد. یکی از مدل‌های این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی خواهد کرد و انتظار بهره‌گیری از دوربین سه‌گانه را هم باید داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد به جای عرضه این گوشی در سه‌ماهه سوم سال آینده، در اواسط سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

اگرچه نمایشگر ۶.۶۶ اینچی به‌نظر بسیار بزرگ می‌آید، ولی سامسونگ نمایشگر بزرگ‌تری را هم در دست ساخت دارد و آن چیزی نیست جز نمایشگر تاشو موجود در گوشی گلکسی F. سامسونگ می‌گوید اندازه نمایشگر باز شده این گوشی به ۷.۳ اینچ می‌رسد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه