[ویدیو] شوخی تلویزیونی با گلکسی نوت ۷

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ با نوت ۷ خداحافظی کرد. پرچم‌داری که به سرعت به نقطه‌ی پایان رسید و دردسرهای زیادی هم برای کاربران و این شرکت به وجود آورد. انفجارهای پی‌ در پی  باعث شد که دیگر این گوشی فروخته نشود و حتی مردم اجازه ندارند از آن در هواپیما استفاده کنند.

سامسونگ کلی تلاش کرده که گوشی‌هایی که تا این لحظه راهی بازار شده‌اند را جمع‌آوری کند و روش‌‌های مختلفی را هم به کاربران پیشنهاد کرده است. حتی بسته‌هایی برای آن‌ها فرستاده که گوشی را داخلش قرار دهند و برای سامسونگ بفرستند. تنها ۲.۵ میلیون گوشی نوت ۷ راهی بازار شده بود که پس از خرابی‌ها، اعلام شد که تمام آن‌ها جمع‌آوری می‌شوند و کاربران باید هرچه زودتر گوشی خودشان را تحویل دهند.

البته سر و صدایی که سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی به راه انداخت موجب شد که خیلی‌ها با آن شوخی کنند. این کار به برنامه‌ی «استفان کلبرت» (Stephen Colbert) هم رسید. کلبرت که مجری یکی از برنامه‌های آخر شبی به حساب می‌آید در بخشی از برنامه‌اش با شیوه‌ی بازگرداندن گلکسی نوت ۷ شوخی کرده و توانسته دنیای اینترنت را به وجد بیاورد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را با زیر نویس فارسی مشاهده کنید. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم مادی هم در بازی GTA V ساخته شده بود که در آن این گوشی نقش بمب را ایفا می‌کند.

‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar ...

    کاری ندارم نوت ۷ خراب از کار دراومد ولی واقعا قابل احترامه…
    ولی این ویدیو هم جالب بود????

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه