گلکسی نوت ۸ به دیجی‌کالا مگ رسید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ دو هفته‌ی پیش، در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور)، طی مراسمی که در شهر نیویورک ترتیب داده بود، از آخرین عضو خانواده‌ی گلکسی نوت یعنی گلکسی نوت ۸ رونمایی کرد. عرضه‌ی این گوشی به زودی آغاز خواهد شد، ولی پیش از آن ما در دیجی‌کالا مگ این فرصت را پیدا کردیم تا از نزدیک با گلکسی نوت ۸ ملاقات و با آن کار کنیم. در ادامه با ویدیو جعبه‌گشایی گلکسی نوت ۸ همراه باشید.

پس از اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ افتاد، حتی صحبت از این به میان آمد که سامسونگ برند نوت را کنار خواهد گذاشت. ولی حالا گلکسی نوت ۸ با طراحی و ویژگی‌هایی جدید بازگشته تا یک بار دیگر شکوه سری نوت را احیا کند. گلکسی نوت ۸ میراث نوت ۷ را با صفحه‌نمایش بدون مرز (Infinity Display) جدیدی که اولین بار در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دیده بودیم ترکیب می‌کند. گلکسی نوت ۸ به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی سوپرامولد با رزولوشن +QHD مجهز است. لبه‌های صفحه‌نمایش نوت ۸ نسبت به اس ۸ اندکی خمیدگی کمتری دارد تا فضای بیشتری برای کار با قلم S-Pen در اختیار کاربر باشد. قلم S-Pen که از ابتدا مهم‌ترین وجه تمایز سری نوت بوده است، در گلکسی نوت ۸ از همیشه بهتر و حساس‌تر شده و قابلیت‌های جدیدی هم دارد.

شاید تنها اشکال مهم در طراحی گلکسی نوت ۸ همان محل قرارگیری حسگر اثر انگشت باشد که پیش از این در گلکسی اس ۸ هم مطرح شده بود. سامسونگ با قرار دادن مجموعه‌ی فلش و سنسورها بین لنز دوربین و حسگر اثر انگشت، اندکی وضعیت را بهتر کرده، ولی اندازه‌ی بزرگ‌تر گوشی، امکان استفاده‌ی یک دستی از حسگر اثر انگشت را از سری اس مشکل‌تر می‌کند. البته با توجه به مجهز بودن گلکسی نوت ۸ به حسگر عنبیه این اشکال قابل‌تحمل‌تر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ سرانجام در گلکسی نوت ۸ از دوربین دوتایی هم استفاده کرده است. دوربین دوتایی گلکسی نوت ۸ مثل آیفون ۷ پلاس از یک لنز استاندارد و یک لنز تله‌فتو تشکیل شده و امکان زوم دو برابر اپتیکال را به کاربر می‌دهد. همچنین سامسونگ برای رقابت با اپل، قابلیتی به نام Live Focus را در دوربین گلکسی نوت ۸ قرار داده که مانند حالت پرتره‌ی آیفون ۷ پلاس می‌تواند با محو کردن پس‌زمینه عمق میدان کم (بوکه) را بازسازی کند. البته دوربین گلکسی نوت ۸ علاوه بر داشتن دیافراگم بازتر، با استفاده از لرزشگیر اپتیکال در هر دو لنز، در زمینه‌ی عکاسی در نور کم، یک گام از دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس جلوتر است.

از نظر سخت‌افزاری هم سامسونگ گلکسی نوت ۸ یا بهره بردن از آخرین نسل پردازنده‌های اگزینوس با معماری ۱۰ نانومتری، ۶ گیگابایت رم، شارژ بی‌سیم سریع و مقاومت در برابر آب و گردوغبار، یکی از کامل‌ترین و قوی‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود.

در روزهای آینده با مطالب تکمیلی در مورد گلکسی نوت ۸ همراه شما خواهیم بود:

ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی نوت ۸

ویدیوی مقایسه گلکسی نوت ۸ با گلکسی اس ۸ پلاس

نقد و بررسی ویدیویی گلکسی نوت ۸

مقایسه‌ی دوربین دوتایی گلکسی نوت ۸ با آیفون ۷ پلاس

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    من همچنان منتظر این قسمت های وعده داده شده هستم

    ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی نوت ۸

    ویدیوی مقایسه گلکسی نوت ۸ با گلکسی اس ۸ پلاس

    نقد و بررسی ویدیویی گلکسی نوت ۸

    مقایسه‌ی دوربین دوتایی گلکسی نوت ۸ با آیفون ۷ پلاس

    من دیجی کالا رو به عنوان یه منبع موثق و حرفه ای میشناسم که بی طرفانه نقد و بررسی میکنه و افراد با دقت زیادی این کار رو انجام میدن
    اما با عرضه آیفن ایکس و هشت بار دیگه بهانه ای جور شد تا مجددا بهانه این قسمت ها رو بگیرم
    لطفا مقایسه ها رو با آیفن های جدید هم انجام بدین

  2. Avatar یاسر صالحی پور

    سلام ، یه سوالی ک داشتم اینه ک این مدلی ک تو دیجیکالا موجود هست توی اون پاکتی ک دفترچه ها هستن یه گارد شفاف هم هست ؟؟؟؟ چون توی اکثرجعبه گشایی هایی ک دیدم داشتن داخل جعبه

  3. Avatar محمد

    سلام
    ببخشید دوستان مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ از گوشی note 8 وارد بازار ایران میشه؟
    خیلی ممنون.

  4. Avatar سینا

    امکانش هست بفرمایید که تاریخ عرضه این گوشی کِی هست؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه