صفحه نمایش بزرگ گلکسی نوت ۸ برای چه‌کارهایی مناسب است؟

۲۲ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی نوت ۸

شرکت سامسونگ با ارائه گوشی گلکسی S8 خود تحولی را در دنیای طراحی گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و اکنون پرچمدار جدید این برند یعنی گلکسی نوت ۸ تجلی جدیدی از همان تحول است. افزایش بخش قابل مشاهده صفحه نمایش در کنار تقویت قابلیت‌های سرگرمی و بهتر شدن امکان مولتی‌تسکینگ باعث می‌شود گلکسی نوت ۸ به گوشی ایده‌آل برای کسانی تبدیل شود که به دنبال کارهایی بزرگتر در زندگی و شغل خود هستند.گلکسی نوت ۸

 

تجربه دیداری کاملا جدید

صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Super AMOLED این گوشی با کیفیت Quad HD+، تجربه‌ای کاملا جدید از سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به آنکه ۸۳ درصد قسمت جلویی نوت ۸ را صفحه نمایش تشکیل داده و تصویر را با نسبت ۱۸.۵:۹ پیش چشم بیننده قرار می‌دهد، کاربر تجربه دیداری کاملا فراگیری را با این گوشی خواهد داشت.

نسبت تصویر جدید این گوشی باعث می‌شود تا تصاویری که با نسبت ۲۱:۹ فیلمبرداری شده‌اند، به صورت کامل صفحه نمایش آن را پر کرده و در نتیجه سطح دید کاربر در مقایسه با نوت ۵ تا ۱۴ درصد افزایش پیدا کند.

گوشی گلکسی نوت ۸

افزایش توان مولتی‌تسکینگ

نمایشگر بدون مرز این گوشی علاوه بر ارائه تجربه دیداری سینمایی، امکان مولتی‌تسکینگ را برای کاربران تقویت کرده و این یعنی انجام چند کار به صورت همزمان نه تنها ساده‌تر بلکه هوشمندتر می‌شود.

مدت‌هاست که امکان باز کردن چند پنجره روی صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ فراهم شده است. با این روش کاربران می‌توانند چند کار را روی صفحه‌‌ای واحد تکمیل کنند. اما اکنون و با ارائه قابلیت جدید App Pair در گلکسی نوت ۸، کاربران می‌توانند برنامه‌ها را به دلخواه خودشان روی پنل Edge با هم جفت کرده و سپس تنها با یک بار ضربه زدن هر دو برنامه را بصورت همزمان باز کنند. مثلا با این روش وقتی در سفر هستید، می‌توانید برنامه‌های موسیقی و مسیریابی را بصورت همزمان باز کرده و یا برنامه پخش ویدیو و پیام‌رسان را فعال کرده و هم‌زمان با صحبت با دوستان‌تان، جدیدترین موسیقی‌ها را هم گوش کنید.

سامسونگ گلکسی نوت ۸

قابلیت Snap Window گوشی گلکسی نوت ۸ هم به کاربر امکان می‌دهد بخشی معین از اپلیکیشن را بالای صفحه پین کرده و کارتان را روی بقیه صفحه ادامه دهید. این قابلیت بویژه برای اطلاع سریع از داده‌های مهمی مانند قیمت سهام و تیتر جدیدترین اخبار جذابیت دارد.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ توازنی است هوشمندانه میان قابلیت‌های HDR و بهترین نسبت دید در تماشای فیلم، و نیاز به سطح نمایش بزرگتر با قابلیت‌های بیشتر، در نتیجه این گوشی بهترین گزینه برای برآورده کردن تمامی نیازهای کاری و بازی هر کسی است.

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه