گلکسی S6 اج پلاس رسما معرفی شد + تصاویر نمای نزدیک

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

وقت آن رسیده که با گلکسی نوت اج خداحافظی کنیم. سامسونگ که سال گذشته از مدل انحنادار گلکسی نوت خود رونمایی کرد، امسال مدل جدیدی برای آن ندارد و در عوض در کنار گلکسی نوت ۵ از گلکسی S6 اج پلاس رونمایی کرد.

سامسونگ امروز در مراسمی در شهر نیویورک از مدل بزرگتر گلکسی S6 اج پلاس زیبای خود رونمایی کرد.

گلکسی S6 اج پلاس مدل بزرگ‌تر و اندکی عریض‌تر گلکسی S6 اج است که در اوایل سال توسط سامسونگ به بازار معرفی شد و لقب زیباترین گوشی سامسونگ را از سوی بسیاری از منتقدین به دست آورد. مدل اصلی این گوشی با نمایشگری ۵.۱ اینچی رونمایی شد و حالا در مدل پلاس به ۵.۷ اینچ افزایش پیدا کرده است. رزولوشن این گوشی نیز QHD باقی مانده است.

سامسونگ سعی کرده که ویژگی‌های سخت افزاری گلکسی نوت ۵ را در گلکسی S6 اج پلاس نیز بیاورد. این گوشی از یک چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ بهره می‌برد. علاوه بر این ۴ گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده تا این گوشی بتواند کارهای چند وظیفه‌ای را به شکل خوبی انجام دهد.

دوربین‌های این گوشی هم مشابه با نوت ۵ هستند. گوشی گلکسی S6 اج پلاس از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. علاوه بر این، ظرفیت باتری هم یکسان است و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری روی آن دیده می‌شود.

گلکسی S6 اج پلاس مانند گلکسی S6 اج و گلکسی نوت ۵ از درگاه microSD و باتری جداشدنی محروم خواهد بود.

شاید بهتر باشد که گلکسی S6 اج پلاس را نسل جدیدی برای گلکسی نوت اج سامسونگ بدانیم، با این تفاوت که در این گوشی خبری از قلم S Pen نیست. این گوشی نیز از ۲۱ آگوست روانه بازارها خواهد شد.

note5sam3 note5sam4

note5sam5 note5sam6 note5sam7

note5sam8 note5sam9 note5sam11 note5sam12 note5sam13 note5sam14 note5sam1 note5sam2

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه