[MWC 2016] گلکسی S7 متوجه مزاحم تلفنی و تماس‌های تبلیغاتی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
samsung galaxy s7 caller id

سامسونگ راه حل جدیدی در گلکسی S7 به وجود آورده که باعث می‌شود کاربران متوجه مزاحم تلفنی، تماس‌های جعلی و تماس‌های تبلیغاتی بشوند.

سامسونگ با همکاری شرکت Whitepages ‌ یک Caller ID‌ برای گلکسی S7 به وجود آورده که متوجه تماس‌های تبلیغاتی و مزاحم‌های تلفنی می‌شود.

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که تماس‌هایی از شماره‌های ناشناس دریافت کنید. ممکن است دوست‌تان با شماره‌ای جدید به شما زنگ‌زده باشد یا حتی فردی به شما زنگ‌زده که به‌تازگی او را دیده‌اید و هنوز شماره‌اش را در گوشی ذخیره نکرده‌اید. البته در برخی موارد هم پیش می‌آید افرادی به شما زنگ بزنند که قصد دارند محصولی بفروشند یا شما را اذیت کنند.

سامسونگ برای اینکه کاربران متوجه تماس‌های تبلیغاتی و جعلی بشوند با همکاری شرکت Whitepages یک Caller ID در گلکسی S7 قرار داده است. زمانی که کاربران تماسی از شماره‌های ناشناس دریافت می‌کنند، شرکت Whitepages این قابلیت را دارد که به کاربران بگوید این شماره مربوط به فردی است که واقعا با شما کار دارد یا می‌خواهد مزاحمت به وجود بیاورد. در این حالت کاربران می‌توانند تماس را پاسخ دهند یا آن را رد کنند.

«الکس آلگارد» (Alex Algard) مدیرعامل شرکت Whitepages در این‌باره می‌گوید:” با این سرویس کاربر پسند اطمینان پیدا می‌کنیم که کاربران تماس‌های امنی دریافت می‌کنند. ما از کار کردن با سامسونگ و اضافه کردن این سرویس روی گلکسی S7 بسیار خوشحالیم. ما توانسته‌ایم بهترین تجربه‌ی کاربری از یک تلفن همراه هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهیم و در آینده این ویژگی را در سطح بین المللی هم افزایش خواهیم داد.” در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این سرویس جدید در گوشی‌های گلکسی S7 را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

لازم به ذکر است که اپراتورهای بزرگ موبایل از تاریخ ۴ اسفند ماه پیش فروش گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را آغاز می‌کنند و به احتمال زیاد پرچم‌دارهای جدید سامسونگ در تاریخ ۲۱ اسفند ماه راهی بازار خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    معنای واقعی جمله ی Next is NOW

  2. Avatar علی جوادی

    واقعا جالبه…
    استفاده از سامسونگ یعنی گره خوردن با تجربه و تکنولوژی فردا…با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه