گلکسی S7 مدل‌هایی مخصوص سوپرمن و بتمن خواهد داشت

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا مثل سال گذشته، پرچم‌دار جدید سامسونگ هم قرار است مدل‌هایی برای قهرمان‌های معروف کمیک‌ها داشته باشد. سال گذشته٫ سامسونگ با همکاری شرکت مارول، گلکسی S6 را در رنگ‌هایی مختص قهرمان‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) عرضه کرد. این طور که به نظر می‌رسد، امسال نوبت به کمیک‌های شرکت DC رسیده است تا گوشی‌های سامسونگ را با طرح‌های بتمن و سوپرمن تزیین کند.

انتظار داریم سری بتمن و سوپرمن گلکسی S7، مثل سری Avengers سال گذشته‌ بسیار گران‌قیمت باشد.

به زمان عرضه‌ی فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» نزدیک می‌شویم و این حرکت سامسونگ، بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد. شنیده‌ایم که سامسونگ می‌خواهد در روز ۲۷ مارس سال جاری میلادی (۸ فروردین ۱۳۹۵)، یعنی درست یک روز قبل از اکران فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن»، دو مدل از گلکسی S7 را با طرح‌های بتمن و سوپرمن عرضه کند.

عکسی که در بالا می‌بینید، طرحی ساختگی است. انتظار داریم مثل سری Avengers، سامسونگ برای بتمن و سوپرمن هم حسابی مایه بگذارد و مدل‌هایی درست و درمان طراحی کند. مخصوصا که مدل‌های سری Avengers بسیار زیبا طراحی شده بودند.

انتظار داریم سری بتمن و سوپرمن گلکسی S7، مثل سری Avengers سال گذشته در تعداد محدود تولید شود و قیمت بسیار بالایی داشته باشد. می‌توانید در ادامه، تصاویری از سری Avengers ببینید. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد مثل سال گذشته، سری گوشی‌های مختص المپیک خود را هم به مناسبت المپیک ریو دو ژانیرو عرضه کند.

AvengersGalaxyS6 AvengersGalaxyS6-1 AvengersGalaxyS6-2

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Next is Now

    مدل های AVENGER گلکسی اس ۶ چقدر قشنگن من ندیده بودمشون تا حالا

  2. علی جوادی

    در یک کلام شبیه تابلوهای فوق العاده خاص استاد پل سزان…عنوان فوق لوکس هم برای این اثر بی بدلیل کمه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه