[شایعه] تولید گلکسی S7 Mini در رقابت با آیفون SE

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس شایعات تازه‌ای که منتشر شده، سامسونگ می‌خواهد یک مدل مینی از سری گلکسی S7 را هم بزودی وارد بازار کند؛ همچنین گفته می‌شود که این اقدام برای رقابت با آیفون SE صورت می‌گیرد.

قبلا هم سابقه‌ی شنیدن شایعاتی مانند این را داشته‌ایم؛ در زمان عرضه‌ی سری گلکسی S6 هم توامان گفته می‌شد که S6 Mini هم وارد بازار خواهد شد. در حالی که این اتفاق هرگز رخ نداد.

گفته می‌شود که هدف از عرضه‌ی گلکسی S7 Mini، عرض اندام در مقابل آیفون SE است.

آخرین مدل گوشی مینی که سامسونگ عرضه کرده، S5 Mini است. این گوشی هم در اندازه و هم قابلیت‌ها و کارکردها، تفاوت‌هایی با مدل معمولی S5 داشت. در واقع سامسونگ تا کنون تمام سری گوشی‌های مینی را با سخت‌افزارهایی متفاوت با سری معمولی تولید کرده است. اما شایعات این‌طور عنوان می‌کنند که سامسونگ می‌خواهد این یکی مدل مینی را با استراتژی کاملا متفاوتی تولید کند.

گفته می‌شود که هدف از عرضه‌ی این گوشی، عرض اندام در مقابل آیفون SE است. آیفون SE یک گوشی با نمایشگر ۴ اینچی است که قرار است اپل آن را در روز ۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ رونمایی کند. بنا بر شایعه‌ها سامسونگ قصد دارد این یکی مدل مینی را، بر خلاف همتایان قبلی‌اش، با قابلیت‌ها و سخت‌افزار رده‌بالا تجهیز کند.

Galaxy S5 Mini

Galaxy S5 Mini

گفته می‌شود که گلکسی S7 Mini دارای نمایشگر ۴٫۶ اینچی لمسی با کیفیت ۷۲۰p است و تراشه‌ای که در آن به کار رفته، یا اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰ خواهد بود. این دستگاه ۳ گیگابایت رم و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و ضخامت آن ۹٫۹ میلیمتر است. در خبرهای معدودی هم گفته شده که در این گوشی یک لنز پریسکوپ با زوم ۳ برابر هم تعبیه شده، اما تصور می‌شود که این قابلیت به عنوان یک قطعه‌ی جانبی در کنار دستگاه و به صورت جداگانه فروخته شود.

منبع: Apple Daily و GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Ali S

    اگه اینطور باشه s3 mini هم داشتیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه