گلکسی S8 قلم مخصوص دارد

۸ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی رسانه‌های کشور چین به این موضوع اشاره کرده‌اند که گلکسی S8 به احتمال زیاد به قلم S Pen‌ مجهز شده است. البته این قلم به صورت یک لوازم جانبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر این خبر صحت داشته باشد، گلکسی S8 به شکل خاص می‌خواهد جای خالی نوت ۷ در بازار را پر کند.

شایعات به عرضه‌ی قلم جداگانه برای گلکسی S8 اشاره می‌کنند.

تا این لحظه داشتن قلم تنها در انحصار گوشی‌های سری بوت بود؛ اما از آن جایی که شایعات به عرضه‌ی یک مدل ۶ اینچی از گلکسی S8 اشاره می‌کنند، بعید نیست که یک قلم هم برای آن ساخته شود. شایعات می‌گویند که گلکسی S8 در دو اندازه‌ی ۵.۱ اینچ و ۶.۲ اینچی راهی بازار می‌شود. البته اندازه‌ی مدل ۶.۲ اینچی دقیقا مانند گلکسی نوت ۷ خواهد و تنها صفحه نمایش فضای بیشتری از روی گوشی را به خودش اختصاص داده است.

البته این موضوع را هم نباید نادیده بگیریم که احتمال ساخت گلکسی نوت ۸ هم وجود دارد و عرضه‌ی قلم برای گلکسی S8 می‌تواند روی مشتریان نوت بعدی تاثیر گذار باشد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این شایعات هنوز تایید نشده‌اند؛ اما اصلا بعید نیست که چنین چیزی صحت داشته باشد. به هر حال هنوز خیلی‌ها دوست دارند که یک گوشی بزرگ با قلم مخصوص داشته باشند.

منبع: sammobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    اوخ اوخ اینم پیوست به سرنوشت نوت… کار سامی دیگه خلاصه….

  2. Avatar امیر

    این دیگه واقعا زشته…این یعنی هم سطح کردن کاربرای سری نوت با اس …شاید سری اس بهترین گوشی باشه ولی برای افراد معمولی با استفاده معمولیه…ولی نوت این طور نیست…شاید این حرف خودخواهانه باشه ولی من به عنوان یه طرفداره ۱۰۰۰۰۰۰ اتیشه نوت اینو یه بی ارزشی تمام وکمال به طرف دار های نوت میدونم…فقط کسایی که بانوت زندگی کردن متوجه میشن عمق این فاجعه رو…امید واریم که اینطور نباشه…

  3. Avatar معین

    این کار بازار نوت رو میزنه .کاملا سامسونگ در اشتباهه

  4. Avatar محمدجواد

    عالی میشه عجب گوشی بشه این دیگه
    تا سه چهار سال نمیخواد گوشی عوض کنی با این امکانات و….

  5. Avatar علیرضا

    قلم !؟ سری اس !؟
    البته سری نوت مخصوصاً با قلم اس پین جذاب بودن همیشه
    اما به نظر من که سری اس سامسونگ همینجوری جذاب هستند
    و خب استفاده از لوازم جانبی مثل همین قلم بد نیست اما بهتره انحصارش برای همون سری نوت بمونه
    میگم خودمونیمااا خبرا و شایعاتی که برای اس ایت میاد خیلی وسوسه انگیزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه