آیا گلگسی C9 می‌تواند شکست گلکسی نوت ۷ را جبران کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در پی خبرهای منفجر شدن گلکسی نوت ۷، سامسونگ قصد دارد یک گوشی دیگر با نام گلکسی C9 راهی بازار کند. محصول میان‌رده‌ای که فعلا با شماره مدل SM-C9000 شناخته می‌شود و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. انتظار داریم که این تلفن همراه هوشمند تا مدتی دیگر راهی بازار شود و به همین دلیل شرکت کره‌ای سامسونگ تبلیغات آن را آغاز کرده است. این شرکت از گلکسی C9 به عنوان «اتفاق بزرگ بعدی» (The Next Big Thing) نام می‌برد که به‌زودی راهی بازار می‌شود. در واقع جریان خبری در طول روزهای گذشته به صورتی بوده که از این گوشی خبرهای مختلفی منتشر شده بود.

گلکسی C9 یک گوشی میان‌رده با سخت افزار قدرتمند است.

این گوشی اولین‌بار در کشور چین راهی بازار می‌شود؛ اما از اواخر آبان ماه در سایر کشورها هم منتشر خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی بدنه‌ای فلزی دارد و از صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

همچنین مشخص شده که سامسونگ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ برای این گوشی استفاده کرده و دوربین پشت آن هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی این دستگاه را به عهده دارد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده و نمی‌دانیم با چه قیمتی راهی بازار می‌شود؛ اما این گوشی به عنوان یک محصول میان‌رده، سخت افزار بسیار خوبی دارد.

screen-shot-2016-10-10-at-10-32-25

منبع: Sammobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Me

    از پشت و کناره ها شبیه آیفون رز گلد , از جلو سفید ……….واقعا مزخرفه … خوب حداقل کامل کپی میکردی با یه دکمه هوم گرد ( )
    ولی به عنوان یه بمب بهش نگاه کنید بمب قشنگیه………………….

  2. نوید

    آخ جوون … یه بمب دیگه :))

  3. نوید

    بمب جدید …

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه