گوشی‌های جدید سامسونگ در نور کم عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین جدید گوشی‌های سامسونگ

بیشتر تلفن‌های همراه در نور کم تصاویر بی‌کیفیتی را ثبت می‌کنند و این موضوع بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای این موضوع یک راه حل جدید پیدا کرده است. این شرکت تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، در کشور کره دوربین‌های جدیدی به نام BRITECELL را معرفی کرد که می‌توانند در نور کم و محیط‌های تاریک تصاویر با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهند.

دوربین‌های جدید سامسونگ در محیط‌های تاریک و کم نور تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کنند.

در ساخت این دوربین از فیلتر Bayer که در دوربین اکثر تلفن‌های همراه هوشمند قرار می‌گیرد، استفاده نشده است. این فیلتر پیکسل‌های دوربین را سبز می‌کرد و مانع از وارد شدن نور بیشتر به سنسور دوربین می‌شد و به همین دلیل تصاویر تاریک می‌شدند. سامسونگ این پیکسل‌های سبز رنگ را به سفید تغییر داده تا نور بیشتری وارد لنز شود و تصاویر روشنایی بیشتری داشته باشند.

دوربین BRITECELL نزدیک به ۱۷ درصد باریک‌تر از دوربین‌های موجود در بازار است و به همین دلیل تلفن‌های همراه جدید می‌توانند نازک‌تر باشند.

سامسونگ پس از این دوربین، تکنولوژی جدیدی به نام Smart WDR را معرفی کرد که عملکرد آن شبیه به تکنولوژی HDR است. با این ویژگی دوربین چند عکس مختلف می‌گیرد و آن‌ها را با هم ترکیب می‌کند تا یک تصویر باکیفیت به وجود بیاید.

دوربین جدید گوشی‌های سامسونگ

هنوز مشخص نشده که چه گوشی‌هایی از تکنولوژی BRITECELL بهره می‌برند، اما به احتمال زیاد در گوشی گلکسی S7 از آن استفاده می‌شود. قبلا شایعاتی درباره‌ی به‌کار رفتن یک دوربین جدید در گوشی گلکسی S7 منتشر شده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    فردا اپل ازت کپی میکنه سامسونگ…سامسونگ یعنی تکنولوژی استفاده از محصولات آینده در زمان حال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه