گوشی‌های چینی در صدر جدول AnTuTu قرار گرفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی AnTuTu که یکی از بنچمارک‌های محبوب برای سنجیدن قدرت تلفن‌های همراه هوشمند است، لیستی از برترین گوشی‌ها تا ماه می سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده که در آن گوشی‌های چینی در صدر جدول قرار گرفته‌اند.

گوشی‌های چینی در مکان‌های اول تا سوم قوی‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند قرار گرفته‌اند و پس از آن‌ها گلکسی S7 Edge و Mi 5 دیده می‌شوند.

در این بنچمارک گوشی Vivo Xplay 5 Elite، LeEco Max 2 و Lenovo ZUK Z2 Pro در مکان‌های اول تا سوم قوی‌ترین گوشی‌ها قرار گرفته‌اند. تمام این تلفن‌های همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه شش گیگابایت رم بهره می‌برد.

گوشی Mi 5 شرکت شیائومی و گلکسی S7 Edge هم که با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم عرضه شده‌اند هم در مکان چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند که البته اختلاف امتیاز آن‌ها با گوشی‌های رده‌های بالاتر چندان زیاد نیست؛ اما در این آمار مشخص شده که داشتن رم بیشتر روی سرعت گوشی‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

در ادامه‌ی آمار منتشر شده نام گوشی آیفون ۶s، آیفون SE و LG G5 دیده می‌شود. البته عملکرد LG G5 در مقایسه با گوشی‌های دیگر چندان راضی کننده به نظر نمی‌رسد و اختلاف امتیاز بسیار زیادی با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر دارد.

در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ گوشی برتر از دیدگاه برنامه‌ی AnTuTu را مشاهده کنید:

AnTuTu-1

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AnTuTu

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    شاید چیزایه مجهزین که وارد بازار امریکا میشه ولی نمیزارن وارد ایران بشه با رشد تکنلوژی که چین و بخصوص هواوی و بقیه شرکتایی چینی داشتن اپل جایی هیچ حرفی نداره اگه به روند پیشرفت چین توجه کنید سرعتشون خیلی بیشتر از امریکا بوده حالا که چن سالی هست که استیو جابز هم مرده هیچ چیزی ندارند که بهترین باشن اپل ک سخت افزارشو هم از سامسونگ و … میگیره پس چین تا چن سال دیگه بازار موبایل رو بدست میگیره ولی امیدوارم که نوکیا با شروع ساخت گوشی که امسال دیگه حق استفادشو پس میگیره با گوشی های با کیفیت و خوب بازارو کنترول کنه من خودم انر ۶ دارم و هیچ کم و کسری نداشته ولی اگه نوکیا یه گوشیه خوب رو که قول داده صنعت گوشی رو متحول میکنه بفرسته تویی بازار باز نوکیا رو میگیرم بدست

  2. Avatar علی جوادی

    به افتخار سامسونگ که با رم ۴ گیگابایتی و صفحه نمایش کواد اچ دی که هیچ کدوم از این محصولات چینی ندارند; اختلاف ناچیزی داره…ال جی و اچ تی سی هم که در اعماق بسر میبرن
    با تشکر از استاد نوردوست

  3. Avatar محسن ن

    شیائومی آمریکایی ـه لابد

  4. Avatar سجاد

    htc10 که خیلی بیشتر از اینا آورده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه