وزیر ارتباطات می‌گوید تصمیم گرفته از گوشی ایرانی استفاده کند

۱ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها دوست دارند بدانند افراد مشهور از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند، خصوصا اگر این فرد مانند محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان و متولی اصلی صنعت مخابرات در کشور باشد. گاهی اوقات عکسی از سلبریتی‌ها یا دولتی‌ها منتشر می‌شود و کاربران سعی می‌کنند مدل گوشی آن‌ها را تشخیص دهند. اما دیروز یکی از این افراد مشتاق در صفحه اینستاگرام آذری جهرمی از وی پرسیده بود مدل گوشی شما چیست، وزیر جوان نیز در پاسخ گفته بود از یک گوشی جی ال ایکس آریا استفاده می‌کند چون ایرانی است.

گوشی آذری جهرمی

بسیاری تردید داشتند که وزیر ارتباطات واقعا از این مدل گوشی استفاده می‌کند یا صرفا برای حمایت از تولید ملی چنین پاسخی داده است، تا این که آذری جهرمی در صفحه‌ی اینستاگرام خود برای اثبات موضوع یک عکس با گوشی ایرانی منتشر کرد.

وزیر ارتباطات در توضیح این عکس می‌گوید:

چند روزی است که گوشی سامسونگم رو گذاشتم کنار و از گوشی ایرانی آریا استفاده می‌کنم. انصافا گوشی خوبیه ولی جای کار خیلی داره. می‌خواهم یک گوشی باکیفیت و زیبا در کشور تولید بشه که ارزان باشد تا «همه‌ی مردم» بتوانند بخرند و استفاده کنند.
لطفا انتظارات خودتون از چنین تلفن همراهی رو کامنت کنید. اگر کسی هم دوست دارد داوطلب استفاده و تست این گوشی‌ها باشد اعلام کند تا برایش ارسال کنیم.
#همه‌با‌هم بهترین گوشی را خواهیم ساخت که هم سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و هم زیبا باشد تا به همه نشان بدهیم کار جوانان ایرانی چقدر عالی و خفن است!

به نظر شما گوشی‌های ایرانی چطور می‌توانند از نظر ارزش خرید نسبت به قیمت پرداختی، بالاتر از رقبای خارجی و مشهور خود قرار بگیرند و یکی از انتخاب‌های اصلی کاربر ایرانی موقع خرید گوشی جدید باشند؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar ParsSmartSoftwareCo

    جی ال ایکس برند خوبیه ولی ازش حمایت نمی کنید خب پیشرفت آن چنانی هم نمیتونه داشته باشه
    من چهار سال پیش گوشی راسا رو خریدم
    خیلی گوشی افتضاحیه ولی من نگاه به کیفیتش نکردم به قصد حمایت از کالای ایرانی خریدم و راضیم
    پیشنهاد میکنم شما هم “حمایت” رو فراموش نکنید

  2. Avatar محمدمهدی

    گوشی هاشون روز به روز دارن پیشرفت می کنند و پیشرفت رو در مدل جدیدش شاهین۲ می شه دید فقط امیدوارم نقد و بررسی گوشی شاهین ۲ و اندروید ملی را انجام دهید

  3. Avatar سید

    نکته جالب اینکه این گوشی #آریا یا #آریا۱ نیست با توجه به جای دوربینش D:

  4. Avatar محمد

    با سلام

    بنظر من باید خلاف نظر تجاری شرکتهای سازنده گوشیها ، محصولی بسازیم که بهترین امکانات را داشته باشد و تمامی سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز آن نیز در داخل تولید شود
    حتی سیستم عامل گوشی
    ما میتوانیم

  5. Avatar حسین

    سلام.من از اواسط سال ۹۶ یک گوشی GLX Pars خریدم.
    نقاط قوت:
    هنگ نمی کند-مشخصات سخت افزاریش مناسب است(با احتساب قیمتش)-باطری اش بسیار حجیم است(۵۰۰۰MAH)-سه بار بروزرسانی امنیتی برای اندرویدش که ۶ هست،ارائه داد-قیمت کم(آن موقع ۵۰۰تومن خریدم در صورتی که همتای سامسونگش بالای ۷۰۰بود)
    نقاط ضعف:
    اصلا قیافه جذابی ندارد-کیفیت بدنه اصلا تعریفی ندارد-شماره اندروید کلا آپدیت نشد(یعنی همان اندروید ۶ باقی ماند در صورتی که سامسونگ حداقل دو نسخه آپدیت می کند)-یک برنامه ای در فایلهای سیسمتی اش نصب بود که آنتی ویروس، آن را تروجان می شناخت.کلا حذف نمی شد. چون از فایل های سیستمی بود.هنوزم حذف نشده.خودم را به در و دیوار زدم که روت شود تا بلکه بتوانم حذفش کنم.گفت بمیری هم روت نمی شوم…
    اسم آن اپ هم FotaProvider هست.-چون glx در بین موبایل فروشی ها زیاد جالب نیست، برای همین اگر بخواهی بفروشی، خیلی سخت هست.اما گوشی های سامسونگ اینطور نیست و به راحتی به فروش می رود-از لحاظ قطعه هم زیاد جالب نیست.اگر خراب شود باید بفرستی خرمشهر مقر اصلی شرکت.اما گوشی های دیگر اینطور نیست.
    اما هر چقدر پول بدهی همانقدر جنس خوب می گیری.گوشی ۵۰۰تومنی همین می شود دیگر…

  6. Avatar .حسن.ج

    دوستان فکر نکنن مثلاً گوشیه سامسونگ هم همش کره اییه یا حتی آیفون هم خیلی از قطعاتش چینیه چون اصلا صرفه نداره همچیو خودشون تولید کنن.درسته glx خیلی از قطعاتش چینیه ولی لااقل تو کشور خودمون مونتاژ میشه که باعث اشتغاله.من از سال ۹۰ تا الان دارم از glx استفاده میکنم و خدائی از همه مدلاش رازی بودم و هستم علی‌الخصوص از سری جدیدش که یولفونه و قیمتش نسبت به مشابه های دیگش خیلی به صرفه تره تا الآنم تو تعمیراتش مشکلی نداشتم و با هزینه های پائین تعمیر شده

    1. Avatar حسین

      اگه از این برند حمایت بشه مطمئنا مثل خودرو سازی انحصاری میشه ، درسته اشتغال ایجاد کرده ولی یه ماشین ۵ میلیون تومنی رو باید بخری ۵۰ میلیون.
      گوشی هم همینطور میشه که باید گوشی ۳۰۰ هزار تومنی glx رو باید بخری ۳ میلیون.
      پس اگه حمایت نشه بهتره

  7. Avatar mahan

    من کلی سرچ کردم. مدلی که توی عکس دست جهرمی هست اصلا وجود نداره.یا خیلی جدیده یا اینکه اختصاصی برای ایشون ساخته شده.خودتون مدل آریا رو سرچ کنید ببینید با گوشی دست آقای وزیر همخونی داره یا نه.دوربین پشت گوشی توی عکس خیلی شبیه با آیفون ایکس هست ولی توی اینترنت که سرچ میکنید عکس یه گوشی تک دوربین میاره.آقای وزیر شما خالی نبند،دادن گوشی رایگان برای تست،پیشکش

  8. Avatar farham

    انشاالله که در کنار هنگ و سرعت بی نظر هم همچنین نظری وجود داشته باشد:|

  9. Avatar حسین

    عموی من که تعمیرات موبایل انجام میده و میگه جی ال ایکس ایرانی نیست کاملا قطعاتش ساخت چین هست

    1. Avatar محمد

      اولا بعضی قطعاتش مونتاژی هست در ضمن اگر بخواهیم در نظر بگیریم مگه اپل دوربینش را خودش می زنه و سفارش دوربین رابه سونی می دهد و صفحه اولد را نیز سامسونگ برایش می زند و تمام موبایل های کشور ما هم تولید چین و تحت لیسانس شرکت هست

  10. Avatar عسگری

    سلام، از لحاظ سخت افزاری گوشی های دخلی با گوشی های میان رده خارجی عملکرد یکسانی دارند، چون از یک سخت افزار استفاده میکنند ، از حیث دوام باتری و داغ کردن گوشی هم مشکلی نیست، اما از نقطه نظر طراحی ظاهری انصافا خیلی کار داریم هنوز.

  11. Avatar saeid_biologist

    آخه کدوم محصول ایرانی وقتی که نه نرم افزارش و نه حتی قابش ایرانیه. همش چینیه. من glx جدیدا رو ندیدم ولی قدیمیش منوی اولش چینی بود!

  12. Avatar مانی

    آفرین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه