گوشی آنر ۹ لایت به‌زودی معرفی می‌شود

۲۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
آنر 9

شرکت آنر که یکی از زیر مجموعه‌های هواوی به حساب می‌آید چند وقت پیش اعلام کرد که اندروید ۸ را برای دو گوشی آنر ۸ و آنر V9 عرضه می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک مدل دیگر از سری آنر ۹ راهی بازار کند که آنر ۹ لایت نام دارد.

به‌تازگی اطلاعات جدید این تلفن همراه هوشمند در سایت TENNA کشور چین لو رفته است. این گوشی یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید که به دوربین دوتایی مجهز شده و سنسور تشخیص اثر انگشت هم دارد که در پشت گوشی قرار گرفته است.

گوشی آنر ۹ لایت به تراشه Kirin 695 مجهز شده و در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین دوتایی این تلفن همراه هوشمند هم از یک سنسور ۱۳ و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵.۶۲ اینچی مجهز شده و که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. گوشی جدید هواوی به باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی به پورت USB Type-C مجهز شده و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: playfuldroid

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. Avatar قاسم

      می تونم بگم یکی از بهترین انتخابایی ک میشه کرد من ک خودم میخوام بخرمش

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه