گوشی آنر ۳۰S با دوربین چهارگانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G راهی بازار می‌شود

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته اطلاعاتی در رابطه با گوشی آنر ۳۰S به صورت اختصاصی برای وب‌سایت Gsmarena ارسال شد که به لطف آن اکنون می‌توانیم از برخی جزئیات این گوشی آگاه شویم.

گوشی‌های سری آنر ۳۰ قرار است اواخر این ماه در کشور چین رونمایی شوند و لذا طبیعی است که تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده باشد! اما در بین گوشی‌های این سری یک محصول مقرون به صرفه اما قدرتمند نیز دیده می‌شود که به نظر می‌رسد ضعیف‌ترین آن‌ها باشد!

آنر ۳۰S ظاهرا قرار است در دسته محصولاتی قرار گیرد که کاربران بیشتری توان خرید آن را دارند، چرا که با توجه به آنچه در اختیار داریم، شاهد بکارگیری پردازنده کایرین ۸۲۰ به عنوان قلب تپنده این محصول هستیم که اگرچه پردازنده قابلی است، اما در دسته میان‌رده‌ها جای می‌گیرد. نکته بسیار خوب و جذاب در مورد این پردازنده، پشتیبانی آن از اینترنت ۵G است و این یعنی کاربران این محصول می‌توانند با پرداخت مبلغی کمتر از گوشی‌های پرچم‌دار بازار، به اینترنت ۵G دسترسی داشته باشند. بنابراین آنر ۳۰S می‌تواند اولین گوشی میان‌رده این شرکت لقب گیرد که به اینترنت ۵G مجهز شده!

قابلیت جالب دیگری که در این گوشی گنجانده شده، پشتیبانی آن از شارژر سریع ۴۰ واتی است! کمتر پیش می‌آید که گوشی‌های میان‌رده چنین مشخصاتی را ارائه دهند اما ظاهرا آنر می‌خواهد میان‌رده‌های خود را تا جایی که ممکن است به پرچم‌دارها نزدیک کند و این برای کاربرانی با بودجه محدود یک اتفاق فوق‌العاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کدام شرکت‌ها اندروید ۱۰ را زودتر برای گوشی‌های خود عرضه کرده‌اند؟

آنر 30S

علاوه بر این‌ها، رندری واضح‌تر از این محصول نیز اخیرا منتشر شده که نشان می‌دهد آنر ۳۰S قرار است با ۴ دوربین در یک ماژول مستطیلی شکل راهی بازار شود. طراحی ماژول تقریبا شبیه به آنچه که در گوشی V30 شاهده بودیم است با این تفاوت که در زیر فلش این گوشی یک دوربین دیگر نیز قرار گرفته!

با نگاهی نزدیک‌تر به این عکس می‌توانیم یک فرورفتگی بسیار جزئی را در سمت راست بدنه مشاهده کنیم که با توجه به گوشی‌های دیگر با طراحی مشابه می‌توانیم بگوییم حسگر اثرانگشت با کلید پاور ادغام شده و در آن قسمت قرار ٰگرفته است. همچنین به نظر می‌رسد در کنار دوربین چهارم این گوشی یک سنسور نیز جای گرفته که فعلا حرفی در این رابطه زده نشده و باید برای اطمینان از جزئیات آن کمی صبر کنیم.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت این محصول هم منتشر نشده اما آنر ۲۰S با بهره‌مندی از پردازنده کایرین ۸۱۰، در ماه سپتامبر سال گذشته روانه بازار شده بود و با قیمت پایه ۲۶۵ دلار به فروش رفت! البته آن محصول نسخه ارزان قیمت آنر ۲۰ به حساب می‌آمد که از پردازنده کایرین ۹۸۰ استفاده می‌کرد.

گوشی‌های سری آنر ۳۰ اواخر این ماه رونمایی می‌شوند و لذا با نزدیک شدن به آن زمان قطعا خبرهای بیشتری در رابطه با جزئیات این گوشی‌ها خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: گوشی هواوی P40 Lite رونمایی شد؛ از نسل پرچمدار با قیمت مناسب

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه