آنر V10 رسما معرفی شد

۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی Honor V10

با توجه به شایعات لو رفته می‌دانستیم که شرکت هواوی در حال ساخت گوشی جدیدی به اسم «آنر وی ۱۰» (Honor V10) بود. حالا این تلفن همراه هوشمند رسما معرفی شد. گوشی جدید هواوی همانند دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو که صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ داشتند، از چنین صفحه نمایشی بهره می‌برد. این گوشی دوربین دوتایی هم دارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با تمام ویژگی‌هایی جذابی که دارد، ارزان‌تر از میت ۱۰ راهی بازار می شود.

گوشی آنر وی 10
گوشی هواوی آنر وی 10
Honor V10

گوشی آنر وی ۱۰ یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی LCD با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد. این تلفن همراه هوشمند از تراشه Kirin 970 بهره می‌برد که روی گوشی میت ۱۰ هم قرار گرفته بود. گوشی جدید شرکت هواوی به ۴ یا ۶ گیگابایت رم مجهز شده و در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.  این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. باتری آن هم ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

هواوی دوربین دوتایی روی این گوشی قرار داده که یکی از آن‌ها سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد. سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید است و از دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. این سنسورها لرزشگیر اپتیکی عکس ندارند. دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند هم ۱۳ مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های جالب این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به قابلیتی جدیدی اشاره کنیم که می‌تواند ایموجی‌های متحرک درست کند. در واقع این گوشی یکی از ویژگی‌های جذاب آیفون ۱۰ را پیش روی کاربران قرار می دهد.

آنر وی ۱۰ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم با قیمت ۴۱۰ دلار و مدل دیگر که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با ۴۵۰ دلار راهی بازار می شود.

این تلفن همراه هوشمند در رنگ‌های آبی، طلای، مشکی و قرمز راهی بازار می شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه