گوشی ال‌جی G6 از V20 بهتر خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی روی گوشی G5 ویژگی صدای Hi-Fi را قرار داده بود و حتی یک ماژول صوتی مخصوص که شرکت B&O ساخته هم برای آن عرضه کرد. این شرکت روی گوشی V20 هم Quad DAC سی و دو بیتی قرار داده بود. DAC تبدیل کننده فرکانس دیجیتال به آنالوگ است که شرکت ال‌جی روی گوشی‌های جدید خودش برای بالا بردن کیفیت صدا استفاده می‌کند. استفاده از DAC باعث می‌شود که  صدا دقیق‌تر شود. حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی LG G6 قرار است با یک DAC چهار تایی جدید راهی بازار شود که می‌تواند صداهای سمت چپ و راست را از هم تفکیک کند و تعادل بیشتری در پخش صدا به وجود می‌آورد. همچنین گفته شده که این DAC می‌تواند میزان « اعوجاج» (Distortion) را به میزان ۰.۰۰۰۲ کاهش دهد.

در اطلاعات لو رفته به این موضوع اشاره شده که فضایی که این DACها به خودشان اختصاص می‌دهند ۵۰ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده است.

انتظار داریم که گوشی جدید ال‌جی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. البته ال‌جی دعوت‌نامه‌های کنفرانس خودش در این رویداد را برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده است. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار می‌شود.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه