این گوشی انرجایزر باتری ۱۸ هزار میلی‌آمپری دارد!

۷ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در سال‌های اخیر، در نمایشگاه موبایل بارسلون، گوشی‌های عجیب و غریب کم ندیده‌ایم و این یکی نیز می‌تواند به سادگی جزو ۱۰ گوشی عجیب جای بگیرد. این گوشی محصول شرکت انرجایزر است و با نام Max P18K Pop (حتی اسم این گوشی هم عجیب است!) شناخته می‌شود و به عنوان گوشی با بزرگ‌ترین باتری در تاریخ شناخته می‌شود.

۱۸ هزار میلی‌آمپر، ظرفیت باتری این گوشی است. برای مقایسه، بگذارید بگوییم که این گوشی، تقریبا ۴.۵ برابر یک گلکسی اس ۱۰ پلاس، باتری دارد. انرجایزر می‌گوید این محصول می‌تواند تا ۹۰ ساعت مکالمه مداوم را با یک‌بار شارژ فراهم کند و زمان استندبای این گوشی با یک بار شارژ هم به ۵۰ روز می‌رسد! برای اینکه باتری ۱۸ هزار میلی‌آمپری این محصول را تمام کنید، باید دو روز مداوم با این گوشی ویدیو ببینید. و اینکه این گوشی می‌تواند به عنوان یک پاوربانک هم عمل کند. اگر برایتان سوال شده که چقدر طول می‌کشد تا این گوشی شارژ شود نیز باید بگوییم با فناوری شارژ سریع، ۹ ساعت طول می‌کشد تا باتری ۱۸ هزار میلی‌آمپری این گوشی شارژ شود.

اگر این اعداد و ارقام را بدون دیدن عکس‌های این گوشی بخوانید، به وجد می‌آیید اما به محض اینکه این گوشی را نگاه کنید، متوجه می‌شوید که باتری ۱۸ هزار میلی‌آمپری، چقدر جاگیر است و حتی می‌توان به آن لقب «چکش تور» را داد! به سختی می‌توان این گوشی را در جیب شلوار جای داد. وزن محصول نیز بسیار زیاد و با توجه به اینکه فریم ضخیم دور گوشی از فلز ساخته شده، می‌توان از این گوشی برای دفاع شخصی هم استفاده کرد. اما بی انصافی هم نکرده باشیم، این گوشی ممکن است گاهی اوقات واقعا کاربردی باشد و برای مثال افرادی که سفر‌های طولانی دارند، می‌توانند از باتری حجیم این گوشی استفاده کنند.

گوشی انرجایزر در کنار ال جی V40

باتری و اندازه گوشی را که کنار بگذارید، این گوشی مشخصات سخت‌افزاری خیلی خوبی هم دارد. برای مثال می‌توانیم به نمایشگر ۶.۲ اینچی و بدون حاشیه دستگاه اشاره کنیم که رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس دارد. در زیر این نمایشگر نیز پردازنده مدیاتک Heilo P70 قرار گرفته و در کنار آن، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. این پردازنده عملکردی در حد و اندازه‌های آخرین نسل از پردازنده‌های سری ۶۰۰ ساخت اسنپدراگن دارد و این یعنی این گوشی عملکردی روان و خیلی خوب خواهد داشت. سیستم عامل دستگاه هم اندروید پای است و انرجایزر از رابط کاربری خاصی برای سیستم عامل دستگاه استفاده نکرده و تجربه کاربری اندروید خام را دارد.

دوربین‌های این گوشی اما قرار نیست شما را سورپرایز کند. در این گوشی در مجموع پنج دوربین وجود دارد که سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین سلفی در این گوشی دیده می‌شوند. دوربین‌های سلفی این گوشی در هنگام عکاسی با دوربین جلو، از فریم بالایی گوشی بالا می‌آیند و بسیار شبیه به گوشی Vivo NEX S است. در این بین اما سه دوربین تنها برای سنجش عمق میدان در عکاسی پرتره به کار می‌روند و این یعنی کاربر در ۹۹ درصد مواقع، از دو دوربین استفاده می‌کند.

به صورت خلاصه، اگرچه این گوشی در بخش باتری زیاد از حد خوب است اما مطمئنیم که سازندگان این گوشی در شرکت انرجایزر نیز می‌دانند که P18K Pop مشتریان خاص و البته بسیار کم خود را خواهد داشت. آنطور که شنیده‌ایم، این گوشی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

منبع: phoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar ابوالفضل

    اگه امکان خریدشو داشته باشم صددرصد اولین گزینه برای خرید، هرکسی قدر این گوشی رو نمیتونه، سازندگان حاشیه های اضافه رو به مشتری تحمیل نکردن و کاملاً مشخصه این گوشی را بر پایه احترام ساختن و دنبال کسب سود از مردم عوام نبودن سود کم ولی باارزش از اهل خردمند بوده

    1. Avatar غریبه

      ای کاش سریعتر بیاد داخل ایران که بشه خریدش

      شاید زخامتش زیاد باشه ولی به این فکر کنید که میتونه ۴ یا ۵ روز شارژ دهی داشته باشه همزمان بتونه چنتا گوشی رو هم شارژ کنه این یه نو آوری داخل گوشیای تمام لمسی هستش

  2. Avatar shahabmp

    من عاشق اون صفحه نمایش بدون حاشیه و سلفی پاپ آپشم، یکی نبوده بگه مرد مومن گوشی ساختی از شوکر قطرش بیشتره حالا اون بالای صفحه یه فاصله ۱ سانتی با نمایشگر میداشت واقعا فکر میکنی کسی که میخواست بخرتش ازش خورده میگرفت و بخاطرش بیخیال خریدش میشد!!! 😀 دیوانه! 😀

    1. Avatar Bi90

      داش آروم باش

  3. Avatar saeid_biologist

    به نظرم میتونه خیلی هم خطرناک باشه اگه باتریش منفجر بشه!

  4. Avatar رضا

    تو دعوا کاربرد خوبی خواهد داشت

  5. Avatar یونس ذکایی

    چرا که نه؟ البته لقب پاره آجر واقعی هم در واقع به این گوشی تعلق داره

  6. Avatar Alirezayu

    با این که این گوشی به اندازه ۴تا گوشی ضخامت داره ولی باز هم دوربین پشت گوشی بیرون زده !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه