گوشی اکسپریا XZ3 احتمالا از ۴ دوربین بهره می‌برد

۲۰ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا XZ3

هرچند این شرکت ژاپنی در ماه آوریل از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد، با این حال تا  تقریبا دو ماه دیگر، پرچم‌دار جدید این شرکت به نام اکسپریا XZ3 معرفی می‌شود. این گوشی که هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد، احتمالا در ماه آگوست در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی در مورد این گوشی منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد سونی تحت تاثیر ترندهای روز قرار گرفته است.

گوشی اکسپریا XZ3 به احتمال زیاد از چهار دوربین بهره می‌برد.

اول از هرچیزی باید بگوییم که گوشی اکسپریا XZ3 به احتمال زیاد از چهار دوربین بهره می‌برد:۲ دوربین در پنل پشتی و دو دوربین هم در جلوی گوشی. سونی چندی پیش به قافله‌ی شرکت‌های علاقمند به دوربین دوگانه پیوست و حالا به نظر می‌رسد در مورد دوربین سلفی هم قصد دارد چنین تکنولوژی‌ای را پیاده کند.

اکسپریا XZ3

به تازگی تصویر دو ماژول دوربین منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به گوشی اکسپریا XZ3 است. البته باید این احتمال را هم در نظر بگیریم که شاید این ماژول‌ها در نسخه‌ی نهایی این گوشی استفاده نشوند. در مورد دیگر مشخصات این گوشی اطلاعات موثقی در دست نداریم اما می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه