گوشی بدون حاشیه سونی در IFA 2017 معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی روز گذشته تاریخ برگزاری کنفرانس IFA امسال خودش را اعلام کرد. انتظار داریم که این شرکت از جدیدترین تلفن همراه هوشمند خودش در این رویداد رونمایی کند. البته این شرکت در چند وقت گذشته تصمیم گرفته سیاست‌های حضورش در بازار موبایل را تغییر دهد و به همین دلیل تنها در چند بازار مختلف تمرکز کرده است.

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید این شرکت محصولی با صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود. این گوشی که در مراسم IFA 2017 معرفی می‌شود تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ هم راهی بازار خواهد شد.

براساس شایعات این اولین گوشی سونی خواهد بود که حاشیه نخواهد داشت و به نظر می‌رسد که این شرکت تغییراتی در ظاهر محصول جدید خودش به وجود آوره است. قطعا ظاهر این تلفن همراه هوشمند جدید چیزی شبیه به گلکسی اس ۸ یا حتی ال‌جی G6 خواهد بود.

هنوز چیزی درباره سخت افزار این تلفن همراه هوشمند گفته نشده و نمی‌دانیم که سونی چه ویژگی‌هایی روی آن قرار داده است.

کاملا مشخص است که بازار گوشی‌هایی بدون حاشیه صفحه نمایش روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌های مختلف هم سعی می‌کنند جدیدترین محصولاتشان را با چنین قابلیتی راهی بازار کنند.

 

منبع: j-display
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. امیر

    درپاسخ به دوست عزیزمون میلاد.به نظر من باید هر شرکتی کپی بکند چون اگه نکند تکنولوژی پیش نمی رود.برای مثال همه ی برنده های گوشی موبایل که گوشی لمسی دارند ایده ی صفحه ی تاچ گوشی رو از نوکیا تقلید کردند.خب اگر قرار بود هر شرکتی تقلید نکند که الان همه ی گوشی ها دکمه ای بودند.

    1. میلاد ضیائی

      دوست گرامی، به نظر باید میون کپی کاری صِرف و “بهینه کاوی (Benchmarking) و بومی سازی” در شرکت ها تفاوت گذاشت. این که شرکت من از الگوی طراحی شرکت شما گرته برداری کند ، مایه ی پیشرفت فناوری نمی شود! و چه بسا خلاقیت و نوآوری را نابود می کند.

  2. علیرضا

    سلام!!
    وقتی معرفی بشه تقریبا چقد وقت دیگه وارد بازار ایران میشه؟؟!!

    1. سروش

      به احتمال زیاد این گوشی xz1 می باشد و اگر این فرضیه درست باشد این گوشی در شهریور ماه معرفی میشود
      کلا امسال خرید گوشی اشتباهاست چون سال دیگه بدون شک بیشتر شرکت ها رو به گوشی بدون حاشیه می روند و رقابت بین گوشی ها خیلی بیشتر میشه

  3. میلاد

    قطعا ظاهر گوشی شبیه به گلکسی اس ۸ یا حتی ال‌جی G6 نخواهد بود!
    تا به حال یادم نمیاد سونی از شرکت دیگه ای کپی کرده باشه برخلاف شرکتهایی که تخصصشون همینه 😉

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه