گوشی جدید ایسوس یک گیرنده‌ی تلویزیون دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظار داریم تا در کامپیوتکس ۲۰۱۶، ایسوس از سری جدید گوشی‌های‌اش به اسم ZenFone 3 رونمایی کند، این شرکت مدل ZenFone جدیدی را معرفی کرده که ارتباطی با این سری جدید گوشی‌ها ندارد. مهم‌ترین قابلیت گوشی جدید ایسوس، توانایی آن در دریافت و پخش سیگنال‌های تلویزیونی است.

قابلیت‌های تلویزیونی ZenFone Go TV به کنار، این گوشی مشخصات سخت‌افزاری بدی هم ندارد.

گوشی جدید ایسوس که ZenFone Go TV نام گرفته، قابلیت جدیدی هم ندارد؛ گوشی‌های اندرویدی زیادی تا به حال عرضه شده‌اند که یک گیرنده‌ی داخلی تلویزیون دارند. این قابلیت، در کشورهای آسیای شرقی بسیار محبوب است و حتی سامسونگ و ال‌جی هم گوشی‌هایی در این مناطق عرضه کرده‌اند که می‌توانند شبکه‌های تلویزیونی را پخش کنند. با این حال، گوشی ZenFone Go TV یکی ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شود که گیرنده‌ی تلویزیونی دارد. برخلاف گوشی‌های دیگر، ZenFone Go TV یک آنتن بزرگ و دست و پا گیر هم ندارد. البته تصور می‌کنیم برای استفاده از گیرنده‌ی تلویزیون، باید هدست گوشی به آن متصل باشد.

asus-zenfone-go-tv1

گوشی جدید ایسوس می‌تواند سیگنال‌های تلویزیونی DB-T، DB-T2، ISDB-T و ISDB-Tmm را دریافت کند. برای دریافت این سیگنال‌ها، ایسوس یک تیونر Sony SMT-EW100 40716 در گوشی جدید‌ش قرار داده است.

قابلیت‌های تلویزیونی ZenFone Go TV به کنار، این گوشی مشخصات سخت‌افزاری بدی هم ندارد. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی LCD است. یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰ و دو گیگابایت رم در آن قرار داده شده و حافظه‌ی داخلی‌اش هم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت است.

گوشی ZenFone Go TV با قیمت نزدیک به ۱۷۰ دلار در تایوان عرضه شده است.

منبع: Android Authority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. رضا

    این خیلی عالی هست

    ای کاش سازندگانی مثل سامسونگ و خود سونی هم این قابلیتدریافت کانال های تلویزیونی دیجیتال رو در گوشی های خاص قرار میدادند .

  2. مهدی

    اینترنت درست درمون که نداریم بهتره بشینیم با گوشی تلویزیون ببینیم

  3. امين

    سلام.
    خواهش میکنم یکی پاسخ بده:
    چند سال پیش وقتی برای اولین بار پخش دیجیتال درایران (در تهران) شروع شد و آغای ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما اجرای اون رو نشون دادن، یک گوشی تا شو با صفحه تقریبا بزرگ دستشون بود و داشت با کیفیت عالی اخبار شبکه خبر رو نشون میداد
    همون زمان گوشیهای چینی زیادی بودن که پخش آنالوگ تلویزیون داشتن و برفکی پخش میکردن. اما این بار پخش دیجیتال بود که دست آقای مهندس ضرغامی بود.

    خداییش غیر از همون صحنه که دیدم، دیگه هیچ جایی نه دیدم و نه شنیدم که اصلاً گوشی ای وجود داشته باشه که قابلیت گیرندگی و پخش دیجیتال داشته باشه.
    بعد از اون به مرور سرعت دیتای GPRS بالا رفت و قیمتش کم شد و پخش شبکه های تلویزیونی شد فقط از روی اینترنت.

    خیلی دنبال اون مدل گوشی ای هستم که آقای ضرغامی حدود ده سال پیش برای نمایش پخش دیجیتال ازش استفاده کرد.

    چند سال بعدش از صدا و سیما پرسیدم گفتن استاندارد DVB-T برای پخش زمینی و ثابت (منازل) هست و استاندارد DVB-M برای پخش سیار مثل خودروها و گوشیها.

    ولی تا هنوز هیچ گوشی ای این امکان رو نداره. خداییش آقای ضرغامی چه گوشی ای استفاده کردند.
    اصلاً ده سال پیش این امکان در گوشیها بوده؟ (آنالوگش بوده، ولی دیجیتال؟)

    خواهش میکنم یکی پاسخ بده.

    1. علی

      شاید تصویر رو از یه جای دیگه میگرفتن و با یه کابلی چیزی به گوشی وصل کرده بودن

    2. امیر

      سلام
      یک مدل گوشی نوکیا بو که DVBT داشت
      مطمعن نیستم ولی فکر کنم N97 بود یا یک همچین مدلی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه