گوشی جدید بلک‌بری در CES 2017 معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی TCL از این به بعد گوشی‌های بلک‌بری را تولید خواهد کرد. حتی این شرکت از چند وقت پیش هم دو تلفن همراه هوشمند DTEK50 و DTEK60 را با اسم بلک‌بری ساخته بود. حالا «جان چن» (John Chen)‌ مدیرعامل شرکت بلک‌بری به این موضوع اشاره کرده که این شرکت محصول جدیدی در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌کند که از صفحه کلید فیزیکی بهره می‌برد.

TCL-and-BlackBerry-team-up-to-become-The-New-BlackBerry

مدتی پیش بود که شایعات به عرضه‌ی گوشی جدیدی با اسم Mercury اشاره می‌کردند و حالا بعید نیست که در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی آن باشیم. حتی برخی از حساب‌های کاربری شرکت TCL پست‌‌هایی با هشتگ TheNewBlackBerry هم منتشر کرده‌اند و احتمال معرفی گوشی جدید را افزایش داده‌اند. چیز زیادی از گوشی جدید این شرکت نمی‌دانیم و تنها گفته شده که صفحه کلید فیزیکی خواهد داشت.

TCL-executive-hints-at-a-new-QWERTY-keyboard-for-BlackBerry-to-be-unveiled-at-CES

نمایشگاه CES سال آینده تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های مختلفی حضور پیدا می‌کنند و محصولات جدیدشان را نشان می‌دهند. حالا مشخص شده که بلک‌بری هم به همراه TCL قصد دارد گوشی جدید معرفی کنند. شرکت TCL در حالی گوشی‌های جدید بلک‌بری را تولید می‌کند که خود بلک‌بری وظیفه توسعه‌ی نرم‌افزاری آن‌ها را در اختیار دارد. هر چه باشد گوشی‌های این شرکت از نظر امنیت حرف زیادی برای گفتن دارند و به همین دلیل شهرت یافته‌اند.

منبع: crackberry

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه