گوشی جدید شیائومی بسیار قدرتمند خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی به‌تازگی گوشی Redmi Note 2 و رابط کاربری MIUI7 را معرفی کرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک تلفن‌همراه هوشمند دیگر هم معرفی کند.

به‌تازگی اطلاعاتی از گوشی جدید شیائومی منتشر شده که بیان‌گر قدرت بالای این محصول هستند.

 

چیزی که این تلفن‌همراه را بسیار متمایز می‌کند قدرت سخت‌افزاری آن است. به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی معرفی نشده شیائومی در بنچمارک AnTuTu منتشر شده که به واسطه آن‌ها مشخص شده این محصول Mi5 نام دارد.
گوشی Mi5 توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۷۳۰۷۵ را به‌دست بیاورد. همچنین مشخص شده که این محصول از چیپ‌ست Exynos 7420 شرکت سامسونگ بهره می‌برد. این چیپ‌ست در گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج به‌کار رفته است. لازم به ذگر است که گوشی‌های گلکسی S6 توانسته بودند امتیاز بالای ۷۰ هزار را در AnTuTu به‌دست بیاورند که گوشی جدید شیائومی توانسته در مدت شش ماه پس از عرضه گوشی‌های سامسونگ، رکورد آن‌ها را بشکند و امتیاز بیشتری به‌دست بیاورد.

gsmarena_002

البته بخشی دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شیائومی در گوشی Mi5 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده کرده و به همین دلیل توانسته امتیاز بیشتری به‌دست بیاورد. باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت کوالکام چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را در اوایل سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌کند. پس اگر شیائومی قصد داشته باشد از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون استفاده کند، باید تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ صبر کند و در این صورت دو سال می‌شود که این شرکت بعد از Mi4 گوشی جدیدتری را از خانواده Mi‌ راهی بازار نکرده است.
در گذشته شایعات درباره اینکه این شرکت می‌خواهد از چیپ‌ست‌های مدیاتک برای گوشی‌های جدیدش استفاده کند، شنیده شده بود. به همین دلیل احتمال می‌رود که در این گوشی از چیپ‌ست Helio X20 هم استفاده شود.
براساس اطلاعاتی که قبلا از این گوشی منتشر شده بود، یک صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت QHD برای آن در نظر گرفته شده است. ۴ گیگابایت رم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید. احتمال دارد این گوشی از USB Type-C پشتیبانی کند.
به‌احتمال زیاد این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه