گوشی جدید شیائومی ۶ گیگابایت رم دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک زمانی رقابت برسر افزایش مقدار مگاپیکسل دوربین تلفن‌های همراه هوشمند بود. اکنون شکل رقابت اندکی تغییر کرده و شرکت‌های سازنده موبایل سعی می‌کنند مقدار رم گوشی‌هایشان را افزایش دهند. تا کنون چندین شرکت محصولاتی با شش گیگابایت رم راهی بازار کرده بودند و اکنون شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Mi 5s شرکت شیائومی شش گیگابایت رم دارد.

گوشی Mi 5s یک مدل با ۶ گیگابایت رم هم دارد.

در بخش دیگری از اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته به وجود اسنپ‌دراگون ۸۲۱ اشاره شده و حتی گفته در مدل‌هایی با ۳ یا ۴ گیگابایت رم هم راهی بازار می‌شود. داشتن ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات این محصول به حساب می‌آید. صفحه نمایش ۵.۲ با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هم روی آن قرار گرفته است. دوربین پشت آن هم ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که سنسور آن IMX378 شرکت سونی است. گوشی Mi 5s یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و اندروید ۶.۰ روی آن نصب شده است.

در شایعات گفته شده که مدل ۳ گیگابایت رم این محصول با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود و ۳۰۰ دلار قیمت دارد. مدل ۴ گیگابایتی آن هم ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و قیمت آن ۳۴۵ دلار است. مدل ۶ گیگابایت رمی این محصول هم ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین مشخص شده که این محصولات از کارت حافظه هم بهره می‌برند. هنوز مشخص نشده مدلی که ۶ گیگابایت رم دارد با چه قیمتی راهی بازار می‌شود؛ اما احتمال دارد که با قیمت ۴۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع: Tech Updates

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسن

    من گوشیم شیائومی ردمی نوت ۳ کوالکام دارم خیلیم ازش راضیم..شیائومی محصولات خوب با قیمت منطقی و شاید حتی پایین داره..ساپورت خوب کیفیت بالاو اینکه پول برند نمیدی..

  2. amir

    مسخرس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه