گوشی جدید Oppo کپی آیفون ۱۰ است

۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید، بدون شک اسم شرکت Oppo را شنیده‌اید. این شرکت بیرون از کشور خود حضور بزرگی ندارد، ولی در چین بازار و مخاطبی بزرگی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت گوشی‌های خاصی مثل Oppe N3 ساخته است که دوربینی عجیب و غریب داشت یا گوشی Oppo R5 که در زمان عرضه‌اش، باریک‌ترین گوشی دنیا بود. شرکت Oppo هم‌چنین گوشی وان‌پلاس را می‌سازد که یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است.

با تمام این اوصاف شرکت Oppo طراحی برخی از گوشی‌های خود را از روی سایر برندهای بزرگ دنیا کپی کرده است. این شرکت گوشی‌هایی دارد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به آیفون هستند. جدیدترین گوشی این شرکت هم پا را فراتر گذاشته است. گوشی Oppo R13 که البته هنوز رسما معرفی نشده، یک گوشی اندرویدی با ظاهر آیفون ۱۰ است.

نگاهی به این تصاویر بیاندازید و خودتان قضاوت کنید:

مشکل این جاست که شرکت Oppo حتی نوار هوم را در پایین صفحه نمایش قرار داده و گوشی حتی یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود دارد.

برخلاف آیفون ۱۰، پشت Oppo R13 سیاه مات است و خبری از شیشه نیست. دقیقا شکل لنز دوتایی آیفون ۱۰ هم پشت این گوشی بازسازی شده است.

تصور می‌کنیم گوشی Oppo R13 واقعی باشد و به زودی وارد بازار چین شود. احتمالا پس از مدتی می‌توان این گوشی را در بازارهای دیگر نقاط دنیا هم پیدا کرد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    رسما اسکی رفته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه