گوشی سونی اکسپریا ۱ با قیمتی هنگفت روانه‌ی بازار می‌شود

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا 1

شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2019 رسما از گوشی اکسپریا ۱ رونمایی کرد ولی در مورد قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشد؛ اما حالا در سایت آمازون، پیش‌فروش این گوشی با قیمت بسیار بالای ۹۹۹ دلاری آغاز شده است. چنین قیمتی برای یک گوشی سونی و به‌خصوص گجتی که با بهره‌گیری از نمایشگر ۲۱:۹ ریسک کرده، بسیار بالا محسوب می‌شود. البته در صفحه مربوطه آمده که این گوشی در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ عرضه می‌شود که قطعا این تاریخ اشتباه است زیرا طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی مذکور قرار است در اواخر ماه مه یا ماه ژوئن روانه‌ی بازار شود.

اکسپریا ۱ یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های سونی در چند سال اخیر محسوب می‌شود. علاوه بر ۴K بودن نمایشگر اولد آن، نسبت تصویر ۲۱:۹ تجربه کاربری جذابی را برای طرفداران پروپاقرص فیلم‌ها به ارمغان می‌آورد ولی چنین نسبت تصویری جوابگوی سلیقه‌ی عموم کاربران نخواهد بود.

اکسپریا 1

اگرچه این پرچم‌دار روی هم رفته از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد و قیمت پرچم‌داران هم رو به رشد بوده است، ولی با توجه به وضعیت فروش گوشی‌های سونی، احتمالا این گوشی با چنین قیمتی فروش چندان بالایی نخواهد داشت و در بهترین حالت ممکن، کاربران را به سمت خرید گوشی‌های ارزان‌تر اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس سوق خواهد داد.

شما در مورد اکسپریا ۱ چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما کاربران زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ برای خرید این پرچم‌دار سونی هستند؟

منبع: ۹To5Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فریدون

    من الان Xperia 1 دارم از خارج از کشور گرفتم خیلی با حاله معرکست خودم s20 داشتم فروختم اینو گرفتم معجزه ست بی نظیره حرف نداره از همه لحاظ

  2. Avatar عرفان

    من همیشه گوشی سونی داشتم، از z ultra شروع کرذم و بعد z3 سپس z5 premium و بعد xz و الانم xz3
    پس نظری که در مورد گوشیهای سونی میدم طی تجربه ۸-۹ ساله استفاده مکرر هست وسعی میکنم بیطرفانه باشه!

    سونی همیشه تو ارایه تکنولوژی جدید پیش قدم بود یادم میاد وقتی شارژر مگنتش رو استفاده میکردم با خودم فکر میکردم خدایا چقدر تکنولوژی پیشرفت کرده، ضد آب بودن، دوربین قوی (من عکاس حرفه ای نیستم ولی واقعا از عکسهای گوشیهام راضی بودم) mp3 player عالیش، از همون اول ساپورت وایفای سری AC که حتی توی گوشی میان رده Xperia m dual هم که برای برادر کوچیکم کادو خریدم AC لحاظ شده بود، ساپورت از کنترلر PlayStation 3 و بعد ۴ و ریموت پلی، اضافه شدن لیزر که برای من که نصب سویچ و روتر و… میکنم خیلی به درد بخور بود به عنوان متر لیزری یک و نیم متری استفاده میکردم، مود Ultra stamina, پشتیبانی از LDAC, فیلم برداری آهسته، فیلم برداری گروهی، ضد آب بودنش صفحه ۴K و…
    ولی در کنار اینهمه امکانات یه ایراداتی هم بود که هیچ وقت اجازه نداد به عنوان گوشی بی عیب به سونی نگاه کرد.
    گرم شدن های بی مورد گوشی، مخصوصا در Z5p که تا جایی بود که GPS گوشی از کار میافتاد و مصرف باتریش شدیدا بالا میرفت و شروع به هنگ کردن میکرد
    حذف شارژ بی سیم از گوشی Xperia z5p
    جک ۳.۵ میلیمتری بی کیفیت همین گوشی که باعث خراب شدن جک شد. بماند که ضد آب بودن پورت USB بدون کاور خودش یه لول یالایی از ضد آبی بود، در گوشی های بعدیم باز داغ کردن و هنگ از مشکلات اندرویدش بود تا اینکه مجبور شدم Custom firmware بریزم مشکلم حل بشه عدم ساپورت از Volte و….
    و حالا گوشی جدید با طراحی جدید قیمت بالا و باز نواقص!! عدم پشتیبانی از Qi شارژینگ واقعا الان تو این دوره زمونه یه اشتباه بزرگه. در هر حال بنده قصد خرید این گوشی رو دارم ولی واقعا ناراحتم که چرا با این سیاست غلط پیش میرن وقتی میتونن گوشی خوش ساخت و با کیفیتی بدن ولی اشتباه در انتخاب تیم طراحی باعث میشه که Xperia هم به سرنوشت VAiO گرفتار بشه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه