از گوشی موتورولا تا PlayStation VR؛ ۵ نقد و بررسی برتر هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌

نقد و بررسی گوشی موتورولا مدل Moto X Style

Motoreview

«ایکس استایل» در کنار سخت‌افزار مطلوب بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، مشخصه‌ی دیگری دارد که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا ویژگی‌هایی هستند که موتورولا آن‌ها را برای فروش بیشتر ایکس استایل استفاده کرده است. همین دو ویژگی کافی است که موتورولا، گوشی جدیدش را با نام استایل عرضه کند. وزن و ضخامت زیاد، از نقطه‌ضعف‌های این گوشی زیبا محسوب می‌‌شود که شاید فروش آن را کم‌رنگ کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی لپ‌تاپ ایسر Swift 3

acerreveiw

ایسر در تولید لپ‌تاپ Swift 3 بسیار خوب عمل کرده است. برای کسی که به‌ دنبال لپ‌تاپی اقتصادی، با اندازه‌ی متوسط و صفحه‌نمایش مات است که لمسی هم نباشد، این گزینه مناسب است. با وجود طراحی ارگونومیک، کیبورد و تاچ‌پد خوب، ران‌تایم خوب باتری و قیمت مناسب، این لپ‌تاپ می‌تواند جایگاه خود را در بازار تثبیت کند و طرفداران زیادی به‌‌دست آورد. البته باید با صفحه‌نمایش کم‌نور و صدای نه‌چندان خوب بلندگوها کنار بیایید. کسانی که می‌خواهند لپ‌تاپی اقتصادی بخرند که درعین‌حال امکانات و عملکرد خوبی داشته باشد، همچنین دانشجویان و دانش‌آموزانی که برای انجام کارهای روزمره و سبک گرافیکی و محاسباتی نیاز به لپ‌تاپ دارند و کسانی که می‌خواهند در تجربه‌ی اول خرید لپ‌تاپ ناامید نشوند، می‌توانند به مدل‌های این لپ‌تاپ نگاهی جدی بیندازند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

مدل Swift 3 SF314-51-72D2

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

مدل Swift 3 SF314-51-35A6

 

نقد و بررسی جاروبرقی فلر VC208

fellerrveiw

«فلر» (Feller) از تولیدکنندگان برجسته و مهم لوازم‌خانگی برقی است. محصولات باکیفیت و کارآمد به همراه خدمات پس از فروش مناسب، انتخاب کالاهای این شرکت را ساده کرده است. در مورد صدای جارو نباید انتظار یک جاروبرقی ساکت را داشت؛ ولی صدای این دستگاه چندان هم زیاد نیست و تنها در بیشینه‌ی قدرت قابل توجه خواهد بود. البته تمیزکردن فیلترها و خالی‌کردن مخزن به کم‌شدن صدا کمک می‌کند. شاید تنها ضعف این جاروبرقی نداشتن کنترل قدرت موتور یا دکمه‌های خاموش و روشن روی دسته آن باشد که برای بسیاری قابل‌چشم‌پوشی است و ترجیح می‌دهند در قدرت و کارآیی برابر، دستگاهی با قیمت کمتر را تهیه کرده و درمقابل از برخی آپشن‌ها چشم‌پوشی کنند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپیکر بنگ اند آلفسن Beoplay A9

speakerreveiw

شکل ظاهری اسپیکر BeoPlay A9 با وجود عجیب بودنش، واقعا قابل‌تحسین است. همین‌که «بنگ اند آلوفسن» (Bang & Olufsen) جسارت به خرج داده و در میان طراحی‌های تکراری اسپیکرها، چنین شکلی را برای یک اسپیکر انتخاب کرده جای قدردانی دارد. این اسپیکر می‌تواند با سیستم‌های Hi-Fi قدرتمند و چند‌تکه‌ی امروزی رقابت کند و حتی قادر است برخی از آن‌ها را شکست دهد. تنها نکته‌ای که در مورد این اسپیکر کمی ناخوشایند است، قیمت زیاد آن است. گویا بنگ اند آلوفسن خواسته محصولی که همیشه دلش می‌خواسته داشته باشد را بسازد و در این میان، هیچ توجهی به قیمت نهایی نکرده‌است. می‌توانیم نتیجه بگیریم اگر یک‌بار دل به دریا بزنید، چیزی شبیه به اسپیکر BeoPlay A9 به‌دست خواهید آورد! به همین اندازه جسور و آوانگارد. محصولی که زبان طراحی نسل‌های آینده را در خود دارد و طراحی آن قدیمی نمی‌شود. یک طراحی خاص که همواره جلوتر از زمانه‌ی خود حرکت می‌کند. برای استفاده از اسپیکر BeoPlay A9 تنها به یک منبع پخش موزیک نیاز دارید؛ خود اسپیکر باقی کار را انجام خواهد داد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی موبایل سونی مدل Xperia X Compact

xperia-compact-reveiw

خرید گوشی با نمایشگر کوچک و امکانات حداکثری این روز‌ها باب شده است. افرادی که دست‌های کوچکی دارند به گوشی‌هایی با نمایشگر و ابعاد کوچک علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند. سونی اکسپریا کامپکت یکی از همین گوشی‌های جمع‌و‌جور است که با مشخصات مناسب به شما امکان انجام هر عملیاتی را می‌دهد. دوربین اصلی ۲۳مگاپیکسلی، نمایشگر ۴.۶اینچی با تراکم ۳۱۹ پیکسل بر اینچ، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۰ همراه با سه گیگابایت رم در کنار اسپیکر‌های استریو و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی از مشخصات بارز و موفق این گوشی هستند. درعوض سنگینی وزن گوشی و ضخامت زیاد آن را می‌توان در لیست نقاط ضعفش قرار داد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی عینک واقعیت مجازی PlayStation VR

playstation-vr-review

مهم‌ترین موضوعی که خریدن PlayStation VR را جذاب می‌کند، قیمت بسیار خوب آن است؛ البته در مقایسه با دیگر هدست‌ها می‌گوییم، وگرنه هدست واقعیت مجازی سونی اصلا ارزان نیست. در حال حاضر، باید چیزی حدود ۳ میلیون تومان برای خریدن PlayStation VR، دوربین PlayStation Camera و دسته‌های PlayStation Move هزینه کنید. هزینه‌ی یک پلی‌استیشن۴ و تعدادی بازی را هم به آن اضافه کنید و می‌بینید که پنج میلیون تومان برای تجربه‌ی هدست واقعیت مجازی هزینه کرده‌اید. با تمام این اوصاف، اگر نظر نهایی ما را می‌خواهید، بگذارید این هشدار را به شما بدهیم که هدست‌های واقعیت مجازی تفاوت زیادی با PlayStation Move و Kinect ندارند و مطمئنا پس از یکی دو ماه کلنجار رفتن با آن‌ها، تجربه‌اش تکراری می‌شود و دیگر سمت آن‌ها نمی‌روید. با این حال اگر واقعا تصمیم‌اش را گرفته‌اید تا هدست‌های واقعیت مجازی را تجربه کنید، PlayStation VR را به عنوان بهترین گزینه به شما معرفی می‌کنیم.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حفاظ شاخ گوزنی

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست
    اندرکاران وبسایت به این
    خوبی سپاسگزارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه