گوشی میان‌رده نوکیا ۷.۱ رسما معرفی شد

۱۳ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 7.1

روز گذشته، شرکت HMD Global از گوشی میان‌رده نوکیا ۷.۱ رونمایی کرد. نمایشگر PureDisplay این گوشی از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ بهره می‌برد و اندازه آن هم ۵.۸۴ اینچ است. محافظت از آن را شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ برعهده دارد و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند که در میان گوشی‌های میان‌رده، مشخصه‌ی کمیابی محسوب می‌شود.

قلب تپنده‌ی این گوشی، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۶ است که در کنار آن ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. همچنین این گوشی از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند.

نوکیا 7.1

دوربین سلفی این گوشی از نوع ۸ مگاپیکسلی است و بر روی آن یک لنز مجهز به دیافراگم f/2.0 تعبیه شده و در ضمن این دوربین سلفی می‌تواند سیستم تشخیص چهره را هم ارائه کند. در پنل پشتی، دوربین دوگانه متشکل از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی سیاه‌وسفید دیده می‌شود. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای ساخته شده توسط شرکت زایس هستند و از قابلیت‌های نرم‌افزاری جالبی هم بهره می‌برند.

انرژی گوشی نوکیا ۷.۱ را یک باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر تامین می‌کند و برای شارژ سریع آن می‌توان از پورت USB-C تعبیه شده در قسمت پایین گوشی استفاده کرد. نوکیا گفته که شارژ ۰ تا ۵۰ درصد باتری آن در عرض ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

نوکیا 7.1

این گوشی مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو است و یکی از گوشی‌های پروژه اندروید وان به حساب می‌آید. در ماه نوامبر اندروید پای را دریافت می‌کند و همچنین تا دو سال آینده آپدیت‌های مهم را دریافت خواهد کرد و تا سه سال آینده هم به‌روزرسانی‌های امنیتی روانه‌ی نرم‌افزار این گوشی خواهند شد.

پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۸ اکتبر روانه‌ی بازار خواهد شد. در آمریکا، نسخه پایه که مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش خواهد رسید و قیمت این مدل در اروپا ۳۱۹ یورو است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه