این گوشی نوکیا هیچ وقت راهی بازار نشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

به جز بلک‌بری کمتر شرکتی را پیدا می‌کنید که تلفن همراه هوشمندی با صفحه کلید فیزیکی راهی بازار کند. بلک‌بری پریو و بلک‌بری کی‌وان از جمله محصلات این شرکت به حساب می‌آیند که صفحه کلید فیزیکی دارند؛ اما جالب است بدانید که نوکیا در سال ۲۰۱۲ در حال ساخت گوشی جدیدی با صفحه کلید فیزیکی بوده.

این محصول نوکیا که هیچ وقت هم راهی بازار نشد به نام Nokia RX-100 شناخته می‌شد که از سیستم عامل ویندوز فون ۸ بهره می‌برد. به تازگی تصاویری از این محصول به بیرون درز کرده که می‌توانید آن‌ها را ببینید.

 

این گوشی را می‌توانیم مدل بهتری از Nokia E6 نام ببریم که رد سال ۲۰۱۱ با سیستم عامل سیمبیان راهی بازار شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Nokia RX-100 به صفحه نمایش OLED مجهز شده بود و ۲ گیگابایت رم داشت. صفحه کلید فیزیکی آن هم از ۳۹ دکمه تشکیل شده بود. در سال ۲۰۱۲ شایعه شده بود که نوکیا قصد دارد این گوشی را در اخیتار اپراتورهای موبایل قرار دهد که این اتفاق هیچ وقت رخ نداد.

البته نوکیا بعد از چند سال ناکامی به نظر می‌رسد که دوباره راه خودش را پیدا کرده و شایعات نشان می‌دهد که گوشی نوکیا ۹ یک محصول رده بالای هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

منبع: mspoweruser
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. amir abbas hosseini

    من دقیقا یادمه که اون زمان توو دهن همه افتاده بوود که میگفتن نوکیا یه گوشی ساخته دوربینش ۴۱ مگا پیکسله و یه چیز شاخی بود …. اما از ساختش خبری نشد و الان مثل اینکه قراره یه کارایی کنه نوکیا

    1. حسین دادگستر

      ساخته دوسته عزیز لومیا ۱۰۲۰ ک گیاه خودرو نبوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه