گوشی نوکیا ۹ در کنار گوشی نوکیا ۲ معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که گوشی نوکیا ۲ تنها محصولی نخواهد بود که نوکیا ماه آینده معرفی می‌کند. شایعه شده که این شرکت محصول دیگری هم در دست ساخت دارد که در کنار نوکیا ۲ معرفی خواهد شد. به تازگی دو گوشی معرفی نشده شرکت نوکیا مجوزهای مختلفی را در کشور چین دریافت کرده‌اند. این دو گوشی با شماره مدل‌های TA-1041 و TA-1042 شناخته می‌شوند. هر دو گوشی هم از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند.

شایعات می‌گویند که گوشی جدیدی که در کنار نوکیا ۲ معرفی می‌شود، نوکیا ۹ خواهد بود. گفته شده بود که نوکیا ۹ محصولی قدرتمند است؛ البته این احتمال وجود دارد که نوکیا تغییراتی در آن ایجاد کند تا با محصولی کمی‌ ضعیف‌تر نسبت به نوکیا ۸ مواجه شویم. این اقدام باعث شده که خیلی‌ها بگویند نام نوکیا ۹ به نوکیا ۷ تغییر کرده است. گوشی‌های جدید نوکیا، ۱۰ روز دیگر رسما معرفی خواهند شد.

شرکت نوکیا گوشی‌هایش را به شکلی نامگذاری می‌کند که با توجه به اسم آن‌ها بتوانید متوجه میزان قدرت‌شان بشوید. به طور مثال گوشی نوکیا ۲ محصولی رده پایین به حساب می‌آید و گوشی نوکیا ۸ هم پرچم‌دار این شرکت است. هر محصولی هم که بین این دو گوشی عرضه شود جزو رده یایین‌ها و میان‌رده‌ها به حساب می‌آیند.

 

منبع: nokiamob
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    چند سالی بود از دست نوکیا خلاص شده بودیم دوباره برگشت ولی با این رویه راه به جایی نمیبره با این مشخصات وقیمتهاش الان دیگه اکثرا به کارایی کار دارن برند دیگه زیاد مهم نیست مثلا با قیمت نوکیا ۳ میشه تو هواوی یا شیامی گوشیهای خیلی بهتر و قویتری خرید

    1. Avatar ایروانی

      مسعود جان … به نظرم اشتباه میکنی … نوکیا ۳ در مقایسه با شیاومی redmi2 و هوواوی y5 4g دست بالاست ، من بعد از دو هفته بررسی بین این سه برند ، دست آخر نوکیا ۳ رو انتخاب کردم .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه