از گوشی هوآوی تا دوچرخه کوهستان؛ ۱۰ نقد و بررسی برتر هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه
نقد و بررسی برتر

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی Honor 8

نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی Honor 8

به‌طور حتم زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت آنر۸ در اولین نگاه شما را جذب خواهد کرد. اما این تمام ماجرای آنر۸ نیست؛ بلکه سخت‌افزار قدرتمند بر پایه‌ی تراشه‌ی ها‌ی‌سیلیکون ۹۵۰ به‌همراه چهار گیگابایت رم، دو دوربین برای ثبت لحظات شما به بهترین شکل ممکن، نمایشگر ۵٫۲ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را با کم‌ترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار داده است.  برای کسانی که به امکانات مطلوب سخت‌افزاری در کنار زیبایی اهمیت می‌دهند، آنر۸ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی لپ‌تاپ ام‌اس‌آی GE62VR 6RF Apache Pro

نقد و بررسی لپ‌تاپ ام‌اس‌آی GE62VR 6RF Apache Pro

در نگاه اول، GE62VR یک لپ‌تاپ مخصوص بازی خیلی ساده به نظر می‌رسد که احتمالا می‌تواند بازی‌های روز با تنظیمات میانی را اجرا کند؛ اما واقعیت ماجرا کاملا بیشتر از چیزی است که می‌بینید. شرکت سازنده، این ‌بار نه تنها اکثر امکانات لپ‌تاپ‌های رده‌بالای خودش را در سری GE قرار داده، بلکه سخت‌افزاری قدرتمند هم انتخاب کرده است. تمام مدل‌های سری GE62VR از تراشه‌های گرافیکی پاسکال مدل GTX 1060 استفاده می‌کنند که می‌تواند به‌راحتی حتی سنگین‌ترین بازی‌های کامپیوتری را هم اجرا کند. به‌علاوه، کیبورد ساخت شرکت SteelSeries با نور پس‌زمینه‌ی قابل تنظیم، سیستم خنک‌کننده‌ی عالی و اپلیکیشن جذاب، می‌تواند دلایل کافی برای خرید GE62VR باشند. اگر بتوانید با شارژدهی بسیار ضعیف باتری دستگاه کنار بیایید، MSI GE62VR یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در این بازه‌ی قیمتی است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی موبایل مایکرودیا MPlus One C

نقد و بررسی گوشی موبایل مایکرودیا MPlus One C

شرکت‌های چینی در حال به‌دست‌گرفتن بازار گوشی‌های موبایل هستند و این واقعیتی است که باید با آن کنار آمد. شاید اگر سه یا چهار سال پیش به ‌دنبال خرید گوشی بودیم، یک‌راست به سراغ برندهای اصلی مثل سامسونگ یا HTC می‌رفتیم؛ ولی امروز، برندهای چینی توانسته‌اند گوشی‌های خوب و حتی بهتر از برندهای اصلی عرضه کنند. شرکت مایکرودیا هم که توانسته بود جایگاه خوبی در زمینه‌ی تولید حافظه‌های فلش به‌ دست آورد، گوشی‌های هوشمندش را تحت برند MPlus عرضه کرده که اتفاقا، گوشی‌های خیلی خوبی هم از آب درآمده‌اند. سری One، گوشی‌هایی میان‌رده با کیفیت ساخت عالی، نمایشگر خوب و امکانات کامل هستند. اگر بتوانید با برند Microdia در پشت گوشی کنار بیایید، One انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار می‌آید؛ به‌خصوص برای بانوانی که ظاهر و مواد ساخت گوشی برایشان مهم باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی شارژر همراه آی واک مدل Scorpion8000

نقد و بررسی شارژر همراه آی واک مدل Scorpion8000

پاوربانک Scorpion8000 ساخت شرکت iWALK دستگاهی سبک، شیک و بسیار باریک است که دارای کابل‌های شارژ لایتنینگ، micro USB و کابل شارژ خود پاوربانک است. تعبیه‌ی کابل‌های فوق در پاور بانک ویژگی بسیار مطلوبی است زیرا کاربر را از کابل‌های مجزا بی‌نیاز می‌کند و برای شارژ نیازی نیست تا به دنبال کابل شارژ گوشی بگردید. تنها چیزی که برای شارژ نیاز دارید گوشی تلفن همراهتان است که باتری‌اش خالی شده است. به‌راحتی می‌توانید آن را به Scorpion8000 متصل کنید. این پاور بانک که دارای استاندارد MFI است توسط شرکت اپل تائید شده و دارای کد تائید است. در همین راستا در صورت اتصال کابل شارژ خود پاور بانک به رایانه و اتصال کابل لایتنینگ به گوشی‌های اپل می‌توانید فرآیند انتقال اطلاعات را بین گوشی و رایانه هم انجام دهید. قابلیت فوق برای گوشی‌های دیگر وجود ندارد و انحصاری برای گوشی‌های اپل طراحی شده است. پاور بانک Scorpion8000 قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد که در ادامه می‌توانید شرح آن‌ها را مطالعه کنید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کف شیر ساز نسپرسو ۳۵۹۴-GB-BK

نقد و بررسی کف شیر ساز نسپرسو 3594-GB-BK

این دستگاه ساخت چین است و تحت نظارت نسپرسو ساخته‌شده است. اگر علاقه به نوشیدن قهوه با شیر یا کافه لاته دارید یا کاپوچینو نوشیدنی موردعلاقه شماست، این دستگاه قطعاً به درد شما می‌خورد. تنها نکته منفی در این دستگاه سه شاخه برقی آن است که به پریز های کشور ایران متصل نمی شود و برای آن باید تبدیل سه شاخه به دوشاخه تهیه کرد که البته سخت نیست.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی دوچرخه کوهستان جاینت مدل Reign 2 سایز ۲۶

نقد و بررسی دوچرخه کوهستان جاینت مدل Reign 2 سایز 26

این دوچرخه کوهستان از تولیدات شرکت جاینت است. Reign 2 طراحی مناسبی دارد و فریم آن از جنس آلومینیوم با تکنولوژی Aluxx ساخته‌شده است. جاینت برای این دوچرخه ۳۰ دنده درنظر گرفته که موجب راحتی بیشتر در مسیرها‌ی شیب‌دار و ناهموار برای شما می‌شود. یکی دیگر از دلایل راحتی این دوچرخه، سیستم تعلیق آن است. سیستم تعلیق Full Suspension این دوچرخه شامل دو کمک‌فنر بوده که به‌خوبی از سختی مسیر کاسته و لذت بیشتر در زمان دوچرخه‌سواری را برای شما به همراه خواهد داشت. جاینت برای این دوچرخه از ترمز‌های هیدرولیک دیسکی استفاده کرده است. این نوع ترمزها به نسبت ترمزهای لقمه‌ای مطمئن‌تر بوده و همچنین در صورت استفاده مداوم بسیار دیرتر داغ می‌کنند. این دوچرخه کوهستان جاینت می‌تواند یک دوچرخه بسیار مناسب برای استفاده در محیط‌های سنگلاخی و ناهموار کوهستان باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

ادو پرفیوم زنانه روبرتو ورینو مدل Gold Bouquet

نقد و بررسی ادو پرفیوم زنانه روبرتو ورینو مدل Gold Bouquet

یکی از بهترین عطرهای گلی برند دوست‌داشتنی «روبرتو ورینو» (Roberto Verino) در سال ۲۰۱۰ با نام «Gold Bouquet» به بازار معرفی شده است. طراحی و فرمولاسیون این عطر را یکی از بهترین عطرسازهای دنیا با نام «Jean Charles Niel» انجام داده است. بطری Gold Bouquet بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده و درب بطری با شکل مکعبی‌اش به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از روبرتو ورینو Gold Bouquet روی پوست و محل نبضتان بوی گل کیکلامن، نت‌های میوه‌ای و برگ بنفشه را احساس خواهید کرد. این ترکیب گلی و میوه‌ای با بوی شیرینش، شادی و انرژی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی به‌آرامی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی Gold Bouquet از گل مریم، رز و گل‌های سفید تشکیل ‌شده‌اند. نت‌های پایانی از مشک، گیاه پاتچولی و وانیل ساخته‌ شده‌اند. این ترکیب شیرین و کمی تند، هیجان و انرژی را در شما بیشتر می‌کند. خرید عطر روبرتو ورینو Gold Bouquet با توجه به بوی گلی، پخش بوی بالا، شیشه‌ی محکم و زنانه و برند ارزشمندش برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود و برای هدیه‌دادن هم پیشنهاد می‌شود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کیبورد یاماها مدل Tyros5 76 Keys

نقد و بررسی کیبورد یاماها مدل Tyros5 76 Keys

شرکت یاماها با تولید و عرضه‌ی ورک استیشن ارنجر جدید خود به نام تایروس ۵ جهش بزرگی در طراحی و تولید ارنجر‌های حرفه‌ای انجام داد. شاید این کیبورد یکی از حرفه‌ای‌ترین ارنجر‌های تولیدی توسط شرکت یاماهاست که در دو مدل ۶۱ کلاویه و ۷۶ کلاویه عرضه‌شده است. تایروس ۵ را می‌توان ترکیبی از تایروس ۴ و PSRs950 دانست. این ارنجر می‌تواند یک استودیو بزرگ و حرفه‌ای برای شما باشد. VST سمپل‌های این کیبورد بسیار بی‌نظیر و درخور هستند. بیش از ۳۰۰ صدای جدید به تایروس ۵ اضافه‌شده و تمام صداهای مدل‌های قبلی، PSRs950 و سری صداهای YEB A2000 و همچنین سری Vst‌های S.Art 1,2 برای شما قابل‌اجرا است. صداهای هوشمند S.Art2 در سطح بزرگ‌ترین VSTهای دنیا قرار دارند. با این کیبورد می‌توانید به صدها صدای باکیفیت و بسیار حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. منوی ارتقا یافته این کیبورد از حالت Virtual Circuit Modeling پشتیبانی می‌کند و درست ظاهری به‌مانند Vst و پلاگین‌های نرم‌افزاری بر روی کامپیوتر دارد. از ویژگی‌های دیگر تایروس ۵ می‌توان به‌اضافه شدن Audio Style و قابلیت ارتقا آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه قابلیت دریافت و پذیرشِ Expansion Pack های YEP که برای A2000 و S750 و S950 ارائه‌شده را داراست. تایروس ۵ می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ماشین بازی سواری فلامینگو مدل S63

نقد و بررسی ماشین بازی سواری فلامینگو مدل S63

ماشین بازی سواری «فلامینگو» مدل «S63» برای کودکان دو تا چهار سال مناسب است. سیستم پخش موزیک و چراغ‌های LED از ویژگی‌های بارز این ماشین شارژی هستند. این مدل در کنار ظاهر زیبا و کاربری ساده، جذابیت خاصی برای کودکان خواهد داشت. ایمنی ماشین هم از نظر طراحان دور نمانده و کمربند ایمنی برای حفظ کودک روی صندلی و ریموت کنترل برای هدایت ماشین توسط والدین در نظر گرفته شده است.این ماشین بازی با ظرفیت وزنی ۳۰ کیلوگرم تا حداکثر چهارسالگی کودکان توصیه شده است. ماشین پس از هر بار شارژ کامل، یک تا دو ساعت قابل‌استفاده خواهد بود. پس از روشن‌شدن ماشین می‌توان جهت حرکت و سرعت آن را تنظیم کرد. پس از تنظیم جهت، کودک با فشردن پدال می‌تواند ماشین را به حرکت درآورد. در قسمت سمت چپ داشبورد، سیستم پخش قرار گرفته است. این سیستم درگاه USB و کارت SD دارد که قابلیت پخش فایل‌های MP3 را فراهم می‌آورد. همچنین می‌توانید تنظیماتی مانند تعویض موزیک و تنظیم صدای پخش را در اختیار داشته باشید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کتاب در جستجوی زمان از دست رفته اثر مارسل پروست

نقد و بررسی کتاب در جستجوی زمان از دست رفته اثر مارسل پروست

کتاب «در جست‌وجوی زمان از دست‌رفته» نوشته‌ی نویسنده‌ی معاصر فرانسوی «مارسل پروست» و برگردان نویسنده، مترجم و هنرمند نام‌آشنای ایرانی «مهدی سحابی» است.  فانی‌بودن موضوع اصلی این رمان بلند است. پروست این رمان را در طی چهارده‌سال  و در هفت جلد نوشته ‌است. «طرف خانه سوان»، «در سایه دوشیزگان شکوفا»، «طرف گرمانت»، «سدوم و عموره»، «اسیر»، «آلبرتین گمشده» و «زمان بازیافته» به‌ترتیب عناوین این هفت جلد را تشکیل می‌دهند. پروست خود در باب این رمان می‌گوید: «متأسفانه کتابم را با ضمیر “من” شروع کردم و فوراً همه فکر کردند، که به جای جستجوی قوانین کلی، من در حال تجزیه و تحلیل خود، به معنای انزجارآمیز کلمه، بودم» علاوه‌بر آن‌که خواننده با یک تحلیل عمیق ادبی، هنری، فلسفی و اجتماعی رو‌به‌رو می‌شود، آن‌چه این کتاب را از سایر نوشته‌های آن زمان فرانسه تمایز می‌کند، تغییر در جمله‌سازی در زبان فرانسه است. بسیاری از منتقدین، این رمان را یک رمان مدرن و تحسین‌ برانگیز می‌دانند. ویریجینا وولف، نویسنده مشهور آمریکایی در وصف این رمان گفته است: «کاش می‌توانستم چیزی مثل این بنویسم!».

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه