گوشی هواوی P20 سه مدل خواهد داشت

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی P11

امروز اطلاعات جدیدتری از گوشی هواوی P20 به بیرون درز کرده است. در این اطلاعات گفته شده پرچم‌دار جدید شرکت هواوی سه مدل خواهد داشت. این سه مدل P20، P20 Lite و P20 Plus خواهند بود. دو مدل P20 و P20 Plus سخت افزار قدرتمندی دارند و مدل لایت به احتمال خیلی زیاد یک محصول میان‌رده خواهد بود. در ادامه این اطلاعات گفته شده که پرچم‌دار بعدی هواوی در رنگ‌های مشکی سرامیکی و شاید بنقش راهی بازار شوند. مدل لایت هم یک رنگ مشکی و صورتی خواهد داشت.

در شایعات قبلی گفته شده بود که هواوی قصد ندارد مدلی میان‌رده از گوشی‌های جدیدش را راهی بازار کند، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق برای P20 رخ نمی‌دهد و این گوشی همانند سری‌های قبلی یک مدل لایت خواهد داشت. البته گفته شده که بعید نیست شرکت هواوی یک مدل پرو از گوشی P20 یا P11 را هم در دست ساخت داشته باشد. حتی شاید مدل پورشه دیزاین هم از این تلفن همراه هوشمند راهی بازار شود.

برخی از شایعات می‌گویند که پرچم‌دار جدید هواوی P20 نام دارد و برخی دیگر می‌گویند که این گوشی با نام P11 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این تلفن همراه هوشمند در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.

منبع:  phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه