[MWC 2016] پاناسونیک یک گوشی گران‌قیمت معرفی کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت پاناسونیک امسال در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 یک گوشی هوشمند به نام FZ-N1 معرفی کرده که در حد گوشی‌های لوکس، گران‌قیمت است.

با این‌که شرکت پاناسونیک فعالیت قابل توجهی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ندارد، اما گوشی FZ-N1 را به عنوان محصول جدید خود معرفی کرده است. این گوشی ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد که در مقایسه با محصولات بازار، در حد یک گوشی لوکس محسوب می‌شود. اما ویژگی‌های این گوشی با معیارهایی که معمولا کاربران از کلمه‌ی لوکس در مورد گوشی‌ها دارند، فرق دارد.

در واقع قیمت بالای گوشی FZ-N1 به علت ویژگی‌های مقاومتی و استحکام این دستگاه عنوان شده که برای بعضی کاربران که در حوزه‌هایی مثل ساخت‌وساز یا ارتش فعالیت می‌کنند، یک مزیت مهم قلمداد می‌شود.

این گوشی با مقاومت بالا تحت تست‌های مختلف سقوط قرار گرفته و دو هزار بار سقوط از ارتفاع یک متری را دوام آورده است، ضمن این‌که  غبار و خاک به هیچ وجه وارد این گوشی نمی‌شود. گوشی FZ-N1 با استانداردهای IP65 و IP67 ساخته شده که می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد و سالم بماند. نمایشگر این گوشی هم بسیار مقاوم و بادوام ساخته شده است.

panasonic-FZ-N1

اما در مورد ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی، نکته‌ی قابل توجه و ممتازی به چشم نمی‌خورد؛ گوشی FZ-N1 دارای نمایشگر ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD، تراشه‌ی کوالکوم اسنپ‌دراگون ۲٫۳ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

گوشی FZ-N1 با سیستم عامل اندروید کار می‌کند اما مدل دومی هم برای این گوشی تولید شده که FZ-F1 نام دارد و با سیستم عامل ویندوز ۱۰ کار می‌کند. مدل FZ-Z1 کمی گران‌تر و به قیمت ۱۵۹۹ دلار به فروش می‌رود.

panasonic-FZ-N1-FZ-F1-in-text

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه