گوشی گلکسی Young 3 در دست ساخت است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در خرداد ماه سال گذشته بود که سامسونگ گوشی گلکسی Young 2 را معرفی کرد. محصولی که جزو گوشی‌های سطح پایین به‌حساب می‌آمد و قیمت پایینی برای آن در نظر گرفته شده بود.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ درحال ساخت گوشی گلکسی Young 3 است.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسل بعدی این گوشی را هم راهی بازار کند. به تازگی فردی با بررسی کدهای قرار گرفته در سایت سامسونگ اعلام کرده که این گوشی در مرحله ساخت قرار دارد. با توجه به این اطلاعات مشخص شد که گوشی گلکسی Young 2 با شماره SM-G150NL عرضه می‌شود. لازم به‌ذکر است که مدل قبلی این گوشی با شماره SM-G130 راهی بازار شده بود.

Main-samsung

براساس اخبار منتشر شده، این محصول جدید سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ۳.۸ اینچی برخوردار است که کیفیت ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این وضوح تصویر تراکم پیکسلی ۲۴۶ppi را برای این محصول به‌همراه آورده است. مدل قبلی این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچی با وضوح تصویر ۳۲۰×۴۸۰ بود که تراکم پیکسلی ۱۶۵ppi را به‌نمایش در می‌آورد.
شماره گذاری سامسونگ برای گوشی‌هایش به شکلی نیست که کاربران را به اشتباه بی‌اندازد. به همین دلیل شماره در نظر گرفته شده برای این گوشی دقیقا به یک مدل سطح پایین اشاره می‌کند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که در چند سال گذشته سامسونگ بازار گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده را به دلیل عرضه محصولات چینی، از دست داده است. به همین دلیل این شرکت کره‌ای در مدت گذشته سعی کرده با عرضه محصولات مختلف سهم بیشتری از این بازی را به‌دست بیاورد. درحالی که سامسونگ شرایط خوبی را در بازار محصولات میان‌رده و ارزان قیمت ندارد، در قسمت گوشی‌های سطح بالا عملکرد بسیار خوبی داشته است. گوشی گلکسی S6 که پرچمدار این شرکت به حساب می‌آید، با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه