گوشی گیمینگ ویوو iQOO با اسنپ‌دراگون ۸۵۵ معرفی شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ویوو iQOO

در چند روز گذشته تصاویر و خبرهای زیادی در مورد گوشی گیمینگ ویوو iQOO منتشر شده بود و بالاخره از این گجت رسما رونمایی شد. این گجت، قدرتمندترین گوشی ویوو محسوب می‌شود و از بین ویژگی‌های شاخص آن می‌توانیم به اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و شارژ سریع ۴۴ واتی اشاره کنیم.

در کنار اسنپ‌دراگون ۸۵۵، این گوشی حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ویوو برای این گجت، نمایشگر ۶.۴۱ اینچی اولد در نظر گرفته و حسگر اثر انگشت هم در زیر آن تعبیه شده است.

پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی به این معناست که در عرض ۱۵ دقیقه شارژ این باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ۵۰ درصد و در عرض نیم ساعت به ۸۵ درصد می‌رسد و در عرض ۴۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که ارزان‌تری مدل گوشی ویوو iQOO که مبتنی بر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویوو iQOO

از آنجایی که این یک گوشی گیمینگ است، پس بهره‌گیری از محفظه بخار هم یک ویژگی کاملا طبیعی محسوب می‌شود. در کنار آن، باید به یک سرویس نرم‌افزاری به نام Multi-Turbo اشاره کنیم که قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی را برای بهبود تجربه‌ی گیمینگ ارائه می‌دهد.

اگرچه بیشتر گوشی‌های گیمینگ از لحاظ عکاسی حرف چندانی برای گفتن ندارند، اما ویوو iQOO از این لحاظ هم از امکانات قابل توجهی بهره می‌برد. در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه تعبیه شده که شامل دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

مدل پایه این گوشی که مبتنی بر ۶/۱۲۸ گیگابایت است، با قیمت ۴۵۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود. برای خرید مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم هم باید ۴۹۰ دلار بپردازید و خرید گران‌ترین مدل که مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، ۶۴۰ دلار هزینه در پی دارد. فروش این گوشی از تاریخ ۶ مارس آغاز می‌شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه