گوشی Axon 7، پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته شرکت چینی ZTE بالاخره پرچم‌دار جدیدش، Axon 7 را معرفی کرد. این گوشی جدیدترین مدل سری گوشی‌های هوشمند Axon است. سری اکسون شامل مدل‌های Axon Mini و Axon Pro می‌‌شود. ZTE برای طراحی این گوشی‌ با شرکت Designworks وارد همکاری شده تا یک ظاهر و حس متفاوت را در طراحی آن پیاده کند. استودیوی طراحی Designworks با شرکت‌های بزرگی مثل «رولز رویس» (Rolls Royce) و بی‌ام‌و همکاری داشته است و حالا هم به این شرکت چینی کمک کرده تا پرچم‌دار جدیدش را به شکل «اصیل و ساده» وارد بازار کند. بدنه‌ی این گوشی که از جنس آلومینیوم است، لبه‌های تیز ندارد و علاوه براین باریک و خوش‌دست است.

حس‌گر اثر انگشت Axon 7 در پشت دستگاه قرار دارد، چون مسوولان ZTE و Designworks هر دو هم‌عقیده هستند که مردم معمولا وقتی می‌خواهند با انگشت شست‌شان قفل گوشی را باز کنند، ممکن است به طور تصادفی گوشی‌شان را بیندازند. این دستگاه دو بلندگو دارد که در قسمت بالا و پایین تعبیه شده‌اند. گوشی Axon 7 در دو رنگ طلایی و خاکستری ساخته شده است.

با توجه به اینکه Axon 7، پرچم دار جدید ZTE است، تعجبی ندارد که سخت‌افزارهای قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده. این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح QHD مجهز است و روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ اجرا می‌شود. در پیکره‌بندی این دستگاه از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است. همچنین گزینه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت هم برای این مدل وجود دارد. دیگر مشخصات این گوشی شامل درگاه USB 3.0 از نوع Type C می‌شود که می‌تواند داده‌ها را با سرعت زیادی منتقل کند. علاوه بر این، Axon 7 جزو اولین دستگاه‌هایی است که از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل به نام Daydream پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی بوده و به حسگر ISOCELL سامسونگ مجهز است. دوربین جلویی هم با دقت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۴K فیلم‌برداری کند. انرژی این گوشی را یک باتری با ظرفیت ۳۱۴۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند.

گوشی Axon 7 با ظاهری شیک و سخت‌افزار قوی راهی بازار آمریکا می‌شود تا بلکه این شرکت چینی بتواند با این پرچم‌دار جدید برای خودش اسم و رسمی به پا کند. قرار است این دستگاه با قیمت ۵۰۰ دلار در فروشگاه‌ها به فروش برود.

مشخصات کامل Axon 7 را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مطالعه کنید.

ZTE-AXON-7-1 ZTE-AXON-7-2 ZTE-AXON-7-3 ZTE-AXON-7-4 ZTE-AXON-7-5 ZTE-AXON-7-6 ZTE-AXON-7-7 ZTE-AXON-7-8

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Pouya

    بعد دیدنش بلافاصله یاد HTC M8 افتادم که صفحه اش بزرگ تر شده، نمای پشت هم شبیه ولی کمتر از نمای جلو و واقعا جای تعجب داره که شرکت Designworks واقعا در طراحیش دخالتی داشته یا نه.

  2. Avatar رضا

    بسیار هوشمندانه از دیگر برندها کپی کرده.آفرین

  3. Avatar علی

    چرا این گوشی ها رو دیجی کالا موجود نمیکنه؟

  4. Avatar امین

    طراحی بسیار زیبایی داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه