گوشی +Boost Max عرضه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE، یکی از تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در جهان است. این شرکت به‌تازگی، گوشی هوشمند +Boost Max را معرفی و روانه بازار کرده است.

براساس اخبار منتشر شده، +Boost Max، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت ZTE است که با قیمت ۲۰۰‌ دلار در بازارهای آمریکا به‌فروش می‌رسد.

البته لازم به‌ذکر است که شرکت ZTE این گوشی را تنها در بازارهای آمریکا عرضه کرده و هنوز اطلاعات در مورد زمان عرضه آن در دیگر کشورها منتشر نشده است. این در حالی است که پیش از این هم گوشی هوشمند Boost Max از سوی ZTE منتشر شده بود. قرار است این گوشی با قیمت ۲۰۰ دلار در بازارهای آمریکا به‌فروش برسد.

zte

توان پردازشی در گوشی هوشمند +Boost Max از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی تامین می‌شود. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل بهره گرفته شده است. در گوشی +Boost Max از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته شده است. همچنین شرکت ZTE در این گوشی از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی +Boost Max باید به صدای دالبی دیجیتال، پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه