گوشی LG Class معرفی شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، شرکت ال‌جی گوشی جدیدی به نام Class را معرفی کرد.

گوشی LG Class از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و بدنه‌ فلزی یکپارچه بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی جدید ال‌جی جزو محصولات میان‌رده به حساب می‌آید که یک صفحه نمایش ۵ اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه یک‌پارچه فلزی اشاره کرد که در زمان کار کردن حس یک محصول رده‌بالا را به کاربر منتقل می‌کند. همچنین این گوشی کاربر را به یاد سری گلکسی A شرکت سامسونگ می‌اندازد.

شرکت ال‌جی این گوشی را در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و سیاه راهی بازار کرده است. صفحه نمایش ۵ این گوشی با فناوری ۲.۵D ساخته شده و کیفیت ۷۲۰p را به نمایش در می‌آورد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلش و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی در جلو برای عکس گرفتن سلفی روی آن قرار گرفته شده است. این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از شبکه LTE، وای-فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. گوشی Class دارای GPS ،NFC و یک باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی است.
روی گوشی LG Class از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده شده که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدل Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است. این گوشی که با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود، ۱۴۷ گرم وزن دارد و ابعاد ۷٫۴ در ۷۱٫۸ در ۱۴۲ میلی‌متر برای آن در نظر گرفته شده است.

1-lg-class-main

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی با قیمت ۳۳۸ دلار در کره جنوبی به فروش خواهد رسید. البته هنوز مشخص نیست که ال‌جی این محصول را چه زمانی در کشورهای دیگر عرضه می‌کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما