گوشی جدید LG LV5 شبیه نسخه غیر ماژولار G5 است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی جدید LG

به نظر می‌رسد LG خود را برای معرفی کردن یک گوشی اندرویدی جدید آماده می‌کند که تا حد زیادی شبیه به LG G5 است. ظاهرا این گوشی جدید که ممکن است LG LV5 نامیده شود سنت G5 را ادامه نخواهد داد و ماژولار نخواهد بود. البته این موضوع هنوز در حد حدس و گمان است.

گوشی جدید LG به احتمال زیاد LV5 نام دارد و تا حد زیادی شبیه نسخه‌ی غیر ماژولار G5 بدون دوربین دوتایی است.

اکانت @OnLeaks تصاویری را منتشر کرده که ظاهر تقریبی LG LV5 را نشان می‌دهد. گفته می‌شود پنل جلویی این گوشی همانند LG G5 اندکی خمیده است. ولی در پشت تنها یک دوربین ساده همراه با یک فلش LED، حسگر اثر انگشت و اسپیکری در بخش پایینی دارد. همچنین به این اشاره شده که کاور پشتی گوشی باز می‌شود که یعنی احتمالا باتری این گوشی قابل تعویض خواهد بود. در حال حاضر مشخصات فنی صحیح این گوشی مشخص نیست.

LG LV5 - گوشی جدید LG

هیچ اطلاعاتی در مورد محل و زمان در دسترس قرار گرفتن LG LV5 وجود ندارد. البته با توجه به این که LG همین الان یک گوشی مجهز به اندروید نوقا یعنی LG V20 را در بین محصولات خود دارد می‌توان حدس زد که گوشی جدید نیز با اندروید نوقا عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی جدید چیست؟

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. سینا

    ال جی در طراحی G4 و V10 عالی عمل کرد و میشه گفت که سنگ تموم گذاشته بود ولی ظاهر G5و V20 همچین نشد ولی نمیشه گفت محصولات جدید ال جی طراحی خوبی ندارن!!!
    تا یه چیزی و دست نگرفتین لطفا نظر قطعی در موردش ندین یا خیلی بالا نبرین و یا حتی مثل G5 و V20 لهش نکنین!!!!!!!!!!!!!!
    درسته که طراحی(زیبایی) G5 و V20 مثل G4 و V10 نیست ولی خیلی کم هم نیست. میشه به G4 و V10 از ۱۰ نمره ی ۹ رو داد و به G5 و V20 نمره ۸. تو خونواده من هم G4 هست هم G5 . از نظر زیبایی همون طور که گفتم G4 فقط کمی بهتره ولی از نظر کارایی و خوش دستی G5 جلوتر از تمامی گوشی های بازاره.

  2. عرفان

    ال جی در گوشی V10 سنگ تموم گذاشت و اگر بحث سخت افزار که واقعا قدرتمند هست رو بذاریم کنار، از لحاظ زیبایی در بین گوشی های ال جی یه سر و گردن بالاتره ولی واقعا درک نمیکنم این حجم از موفقیتو یه جورایی بودن در مسیر به قله رسیدن رو یک مرتبه رها کنی و با این طراحی G5 به کار ادامه بدی واقعا عجیبه. امیدوارم ال جی یه نگاهی به پیشینه خودش مثه G2, G3 , G4 و V10 برگرده از لحاظ ظاهری.
    این گوشی هم البته طراحیش خیلی بهتر از G5

  3. امیر

    V20 کی میاد؟

  4. امیر اسدی

    LG G5 خیلی گوشی خوبی هست،ماژولار بودنش خیلی چیز جالب و متفاوتی بود ، اینکه مردم محدودیت رو دوست دارند تقصیر تولید کننده نیست، احتمالا LG به خاطر این بازخورد منفی از تولید ماژولهای جدید برای این گوشی صرف نظر کرده چون محدودیت این قابلیت فقط به اندازه ذهن انسانه.

  5. saber

    بنظرم طراحی پشت این گوشی از G5 بهتره
    امیدوارم که طراحیه G6 رو متفاوت تر و زیباتر کنه…

  6. رهام

    ای کاش ال جی طراحی سال های گذشته خودش رو ادامه میداد طراحی گوشی های امسال واقعا بده ، طراحی گذشته رو که تو جی ۴ و وی۱۰ به بلوغ رسیده بود رو رها کرد واقعا حرکت عجیبی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما