گوشی LG X mach صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD خواهد داشت

۲۸ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی LG X mach

ظاهرا LG قصد ندارد به این راحتی اطلاعات گوشی‌های جدید خود را فاش کند. این دومین باری است که به گوشی‌های LG X mach و LG X max برمی‌خوریم و هنوز چیز زیادی در مورد آن‌ها نشنیده‌ایم. گوشی LG X mach نام خود را (ماخ واحد نسبی برای اندازه‌گیری سرعت است) مدیون پشتیبانی از اتصال LTE از نوع Cat. 9 3CA است که می‌تواند سرعت دانلودی تا ۴۱۰ مگابیت بر ثانیه داشته باشد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. ال‌جی ایکس ماخ صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی کوانتوم با رزولوشن QHD یعنی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت. پشت گوش اندکی خمیده است تا بهتر در دست جای بگیرد ولی صفحه‌نمایش آن تخت خواهد بود.

گوشی LG X mach صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، ۳ گیگ رم و سنسور اثر انگشت خواهد داشت.

گوشی LG X mach همچنین در زمینه‌ی عکاسی در نور کم هم به نظر قابل می‌رسد. دوربین پشت ایکس ماخ به سنسوری ۱۲٫۳ مگاپیکسلی مجهز است که هر پیکسل آن اندازه‌ای برابر با ۱٫۵۵ میکرون دارد. برای عکس‌های سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

ال‌جی ایکس ماخ قدرت خود را از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز می‌گیرد که در کنار آن ۳ گیگابایت رم قرار دارد. سایر مشخصات نیز شامل حضور یک سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی LG X mach احتمالا تنها در آسیا و اروپا عرضه خواهد شد و به بازار امریکا راه نخواهد یافت. گوشی دیگر LG X max است که نباید آن را با LG X mach اشتباه بگیرید. ایکس مکس صفحه‌نمایشی بزرگ دارد که ال‌جی به‌طور ویژه روی ارتقا دادن تجربه‌ی کاربر هنگام تماشای آن تمرکز کرده. ال‌جی گوشی LG X max را به‌عنوان یک گجت ایده‌آل برای علاقه‌مندان مدیا می‌داند. در حال حاضر بزرگ‌ترین گوشی سری X ال‌جی X Power با صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی است.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دیده بان

    تو بازار ایران پیدا میشه؟ الان ریلیز شده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه