گوشی Mate 10 قطعا مدل Porsche Design خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی هواوی میت ۱۰ مدلی به نام Porsche Design هم خواهد داشت. در واقع پرچم‌دارهای قبلی این شرکت هم چنین مدلی داشتند. در حالی که چیزی به معرفی گوشی میت ۱۰ باقی نمانده است، شرکت هواوی به مدل Porsche Design هم اشاره کرده است.

این شرکت گفته که میت ۱۰ مدلی با طراحی فانتزی‌تر خواهد داشت که قیمت آن گران‌تر از مدل‌های دیگر خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که لوگو Porsche Design هم روی آن قرار دارد. هوای گفته که یک تکنولوژی بسیار پیشرفته با طراحی گران‌ قیمتی هم همراه خواهد بود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید شرکت هواوی با اندروید O راهی بازار می‌شود. سنسور تشخیص انگشت در مدل معمولی میت ۱۰ جلو قرار گرفته و این سنسور در مدل پرو به پشت صفحه نمایش منتقل شده است. البته به احتمال زیاد تمام مدل‌های گوشی هواوی میت ۱۰ از یک سخت افزار یکسان بهره می‌برند. این صفحه به صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه مجهز شده و پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی دارد. دوربین دوتایی آن هم توسط شرکت لایکا ساخته شده است. دیروز شایعه شده بود که ممکن است این تلفن همراه هوشمند قلم مخصوص هم داشته باشد.

 

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه