گوشی Moto Z Play بزودی عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت موتورولا در حال حاضر تنها دو مدل جدید از خانواده‌  «موتو» (Moto) معرفی کرده که Moto Z و Moto Z Force نام دارند؛ اما به تازگی تصویری منتشر شده که عرضه‌ی عضو سوم خانواده‌ی Moto Z را تایید می‌کند. این گوشی معرفی نشده با نام Moto Z Play شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار شود.

گوشی Moto Z Play از صفحه نمایش FullHD، سه گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد.

تصویری که وجود این گوشی را تایید می‌کند، مربوط به پوستری در یک فروشگاه چینی می‌شود و به همین دلیل بعید نیست که تا مدتی دیگر راهی بازار شود تا علاقه‌مندان بتوانند آن را خریداری کنند. در این پوستر گفته شده که گوشی Moto Z Play مانند مدل‌های دیگر به شکل ماژولار طراحی شده و می‌توان لوازم‌ جانبی‌های مختلفی را روی آن قرار داد.

MotoZPlay

همچنین مشخص شده که باتری آن می‌تواند تا ۳۶ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. ای گوشی از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۱۵ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید تا ۱۰ ساعت با این تلفن همراه هوشمند کار کنید.

در این پوستر مشخص شده که Moto Z Play از یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در شایعات قبلی گفته شده که بود این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و سه گیگابایت رم دارد. ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن قرار گرفته و از باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. به احتمال زیاد اندروید ۶.۰.۱ روی آن نصب شده است.

منبع: androidhits

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه